Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vanlige feil samt løsninger på problemer ved nye Think

Startet av Betacar, torsdag 12. august 2010, klokken 12:04

« forrige - neste »

Betacar

Berlingo 2000 uten batterier selges 15.000,- eller høystbydende.
Bilen ble kjøpt i fjor, med 3 defekte batterier og tanken var å sette den i stand...
Er jo ikke altid at tiden strekker til, så jeg valgte å ribbe Berlingoen og heller holde liv i min Think 2000.

Bilen har 2 sett med hjul (sommer/vinter)
Lakk/karosseri/inventar er i uforskammet god stand  :)
  Kun 2 seter, men kan utvides til bakseter også (er jo 10 år gammel nå).
         Redigert inn:  (Om det ikke er andre regler for EL-biler da...?)

Batterier og M-slangene i batterikassene har jeg brukt på min Think, og følger ikke med.

Evt spørsmål sendes på mail (se link til venstre), mob. 99155420 så kan jeg legge ut mere info her.

Bør være en god bil for konvertering til Lithium?

God sommer :)
Trondheim
Think 2000 - Citroen Berlingo 2000

Boogie

Angående seter, så er det jo ikke avgifter på elbil. De kunne vært montert allerede som nybil. Men bilen er ikke godkjent for ombygging. Men noen har jo fått det godkjent...
Tønsberg:
Nissan Leaf 2012 EU
Nissan Leaf 2017 30 kW Norsk
Venter på Tesla M3...

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt ca 500 000 km.

Betacar

Trondheim
Think 2000 - Citroen Berlingo 2000

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA