Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: påsketur 2016 - Bergen - Voss - Drøbak

Startet av egolfer, tirsdag 29. mars 2016, klokken 10:52

« forrige - neste »

vitcho

Haha - lad os ikke starte på en diskussion af norske priser! Min bror bor i Oslo, og hver gang jeg går i supermarkedet med ham, er jeg ved at få et hjertetilfælde! Jeg ved ikke hvorfor, I overhovedet har mønter, når man ikke kan købe noget, der koster mindre end en 100-lap ;-)

sybo

Sitat fra: vitcho på fredag 12. februar 2016, klokken 12:03
Haha - lad os ikke starte på en diskussion af norske priser! Min bror bor i Oslo, og hver gang jeg går i supermarkedet med ham, er jeg ved at få et hjertetilfælde! Jeg ved ikke hvorfor, I overhovedet har mønter, når man ikke kan købe noget, der koster mindre end en 100-lap ;-)

HEHEHEHEHEHEH. nei så sant så sant

torkil

Det jeg lurer på er om fjernstyring via app vil fungere bedre med et datakort i bilen...?? Car-net appen er jo latterlig ustabil...:-/

vitcho

Jeg lurede på det samme, men ak! Det er stadig håbløst ustabilt.

Men det er underligt - det virkede faktisk godt (ikke én fejl) fra december og indtil midt januar, og så har det næsten været Nissan Leaf Carwings niveau (=nærmest ubrugeligt). Det har ikke gjort den store forskel at smide simkortet i, desværre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA