Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Får ikke logget inn lengre - Leaf Manager

Startet av jj44nn, søndag 20. mars 2016, klokken 20:22

« forrige - neste »

zbk

Ca dobbelt så tung. Mener jeg målte min til 27kg en gang i tiden.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Måkemannen

Sitat fra: zbk på søndag 06. mars 2016, klokken 05:40
Ojsann. Ikke akkurat en bærbar lader. Men uansett greit egnet for fast plass på hytta.

hsa77

Sitat fra: Måkemannen på søndag 06. mars 2016, klokken 20:35
Sitat fra: zbk på søndag 06. mars 2016, klokken 05:40
Ojsann. Ikke akkurat en bærbar lader. Men uansett greit egnet for fast plass på hytta.
Jeg låner en gul bøtte mens jeg venter på Zaptec, den er ikke akkurat lett å buksere ut og inn av bagasjerommet. Fort gjort å dunke den borti f.eks baklysa, da ender det nok med et knust lykteglass. I tillegg til at den er tung tar den også mye plass, sammen med skjøteledning og type2 kabel er nå bagasjerommet halvfullt av kabler - ikke akkurat praktisk om man skal ha med familien på tur. Den nye bøtta ser ut til å være en del mindre, kombinert med halvert vekt begynner det å ligne på noe som man faktisk kan ha med seg på tur.
2015 Renault ZOE Intense (R240) - solgt
2017 Renault ZOE Intense ZE40
2014 Tesla S85 (classic RWD med AP1)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA