Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mange spørsmål:Mva/utstyr, kabel/stikk i garasje/flere kabler?

Startet av Silkefot, onsdag 16. mars 2016, klokken 12:27

« forrige - neste »

Silkefot

Rett etter at jeg tok over bilen knakk hendelen til å åpne ladeluka. Tenkte at den får jeg lett på garantien men der tok jeg feil. Er det andre som har opplevd at den har knekt? Mener slikt bør holde normal bruk inkludert -20 innenfor garantitiden men Birger N. Haug på Lillestrøm svarte at plasthendeler som knakk ikke var noe Nissan godtok på garanti. Koster 1290,- pluss montering...
Bosted Fetsund
Lykkelig eier av en Leaf 2011 modell
Enda lykkeligere eier av en Tesla model X 100D
Eide en Saxo i 10 år
Model Y bestilt...

Arnt Helge

Hei. Min brakk for ett år siden under en kuldeperiode i jula der bilen hadde stått et par dager i -10 grader. Informerte Nissan i Åsane om at jeg forventet at denne skulle tåle -10 grader uten at den ble så porøs at den ble ødelagt så lett. Fikk byttet bryter inkl wire (de hang visst sammen) på garanti uten noe mer om og men. :-)
Bergen: Blå Nissan Leaf siden 22.6.2012, kjøpt ny hos Nissan i Åsane, 63500 km (Pr 25.1.2016)

Bjoris

Hvorfor skulle ikke dette dekkes på garantien? Latterlig
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Silkefot

I rettferdighetens navn må jeg passe på å nevne at Birger N. Haug på Lillestrøm endret innstilling etter at jeg viste dem denne tråden. Nå har jeg fått ny hendel på garanti, så takk for innspill Arnt Helge og bjoris!
Bosted Fetsund
Lykkelig eier av en Leaf 2011 modell
Enda lykkeligere eier av en Tesla model X 100D
Eide en Saxo i 10 år
Model Y bestilt...

Myrvang

Tydeligvis et problem dette, for på demo-bilen jeg har nå har dette lokket liggende i midtkonsollen inni bilen...knekt.
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA