Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Autopilot - opplevde erfaringer og tips

Startet av peterb, onsdag 16. mars 2016, klokken 08:47

« forrige - neste »

peterb

Jeg har alle batteriblokke fra en Saxo stående. de står på en EU palle klar til afhentning.
bilen spildte kølervæske fra 11èr kassen, men jeg kan ikke se nogen tydelige tegn på ekslposion.
( ved dog heller ikke hvordan det ses ?)
Jeg har ikke målt spenning på nogen af dem, det er længe siden de er blevet ladet.
Kom med et frisk bud over 2000 DKR.
Alle ( dem der sad ovenpå batterier ) slanger medfølger.

Skal afhentes i Vamdrup DK. ( ved Kolding )

mvh Peter 

Citroen Saxo Electrique
Ny ejer af Saxo Electrique

Ciumpalac

Sitat fra: peterb på mandag 01. februar 2016, klokken 22:35
bilen spildte kølervæske fra 11èr kassen, men jeg kan ikke se nogen tydelige tegn på ekslposion.
( ved dog heller ikke hvordan det ses ?)

Jeg fryktet også batterieksplosjonen da 6'er kassen lekte kjølevæske, men lekkasjen skyldet ikke eksplosjon - det var bare en liten brudd i en av de slangene. Hvis du ikke kan se tegn på ekslposion så kan det være brudd i slangen eller ødelagt koblingen mellom de slangene.
Bor i Asker, har 2002 Saxo med 62800km, og en 2011 Peugeot iOn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA