Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Firmware v7.1x

Startet av sjossang, mandag 14. mars 2016, klokken 07:27

« forrige - neste »

Bjoris

I dag hadde ikke bilen ladet, jeg plugget inn, men glemte at det stod på en timer og dermed kom jeg ut til 2 streker i dag tidlig. Vel, 8 km til nærmeste hurtiglader, men selv med bare 3 varmestreker på batteriet så var det full fart på laderen. 7;5 kwh inn på akkurat 10 minutter! Det er noe annet enn 11-12 kwh på 30 min på gml bilen, dette er bare veldig stor forskjell i praksis...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Martin S.

Ja det virker som 30kwh har gitt et virkelig løft for hurtiglading, noe vi er glade for da vi skal basere oss på nettop bortelading (og da helst hurtig) de neste 5 månedene :) Madammen mener at det går ganske fort til 85% også, men skal prøve å bekrefte dette selv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA