Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hyundai Ioniq - en flopp allerede før lansering ?

Startet av Calle43, onsdag 09. mars 2016, klokken 13:10

« forrige - neste »

Calle43

Har planer om å fornye meg i mobiltelefonverden. Men er noe usikker på om alle telefonene som er ute på markedet, er kompatibel med bilen. Synes å ha lest noe om at ikke alle modeller av mobiler er like brukervennlige. Dvs, kobler opp wifi uten problemer.
Er det noen som har erfaringer med dette? Bilen er kun noen mnd. gammel. Så jeg regner med den er levert med den siste tilgjengelige software.

Fiffik78

iPhone 6 er ihvertfall fullstendig ukomplisert. Men har heller ikke hatt noe trøbbel med Sony. Tror ofte ikke det er utstyret som er det store problemet.

Det mest spennende var å resette det trådlåse nettverket da jeg hadde for mange enheter komblet på, det var ikke akkurat intuitivt. Men ihvertfall, perfekt sømtløst med IOS.
Outlander PHEV 2014

geos

Hvis du ønsker å bruke SMS App til å fjernstyre varming / kjøling av bilen via SMS, så må telefonen i bilen være en Android-telefon.

http://www.autoapps.no/Topp_Menyer/01-Outlander_PHEV_SMS_Remote/Outlander_PHEV_SMS_Remote.php

Joh Kobbe

Hei geos, Android 4.4 KitKat på en Huawei Ascend Y360 skulle vel fungere? Med AutoInput 1.0.31 installert etter dine beskrivelser i en tidligere tråd?
Mitsubishi Outlander PHEV 2016 Instyle+

geos

Sitat fra: Joh Kobbe på søndag 31. januar 2016, klokken 12:44
Hei geos, Android 4.4 KitKat på en Huawei Ascend Y360 skulle vel fungere? Med AutoInput 1.0.31 installert etter dine beskrivelser i en tidligere tråd?

Ja, det er flere som bruker den. Det ble rapportert mange problemer med AutoInput 2.0, men det ble stille etter at brukerene installerte 1.0.31, så det ser ut til å fungere..

Jarle Herseth

Hei er det noen som har problemer med at tlf skifter fra bilen til telefonen mens man har en samtale.

Dykkern

Sitat fra: Jarle Herseth på tirsdag 09. februar 2016, klokken 18:31
Hei er det noen som har problemer med at tlf skifter fra bilen til telefonen mens man har en samtale.

Ja. iPhone6. Ikke alltid -bare innimellom. Vet ikke grunnen.

Supersand82

det skjedde til meg. men da holdte mobilen på å oppdaterte software på bila med det samme.

ghabbe

Sitat fra: Dykkern på onsdag 10. februar 2016, klokken 00:02
Sitat fra: Jarle Herseth på tirsdag 09. februar 2016, klokken 18:31
Hei er det noen som har problemer med at tlf skifter fra bilen til telefonen mens man har en samtale.

Ja. iPhone6. Ikke alltid -bare innimellom. Vet ikke grunnen.

Har dere forsøkt å skru av Wifi på telefonen?

carlosk

Jeg hadde problem med Iphone 6 der jeg måtte skru av WIFI for å unngå problemer. Etter software oppgradering av bil og IOS 9.3 (jeg er beta tester) har jeg ikke problemer lenger.
2014 PHEV med soltak fra  Tyskland

kensivert

En ting jeg har lurt på, hvordan oppdateres SW i bilen?

ghabbe


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA