Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading av Zoe på IT Nett

Startet av frodef, tirsdag 08. mars 2016, klokken 16:33

« forrige - neste »

frodef

Hei, min P106 lekker som en sil, jeg antar det kommer inn ved antenna og det renner gjerne ut av kupelyset. Noen som har erfaring med greiste måten å fikse dette på?

Ciumpalac

Du kan prøve å ta vekk interiørlyset, og bruke silikon fra innsiden, rundt kanten for antennafesten.
Bor i Asker, har 2002 Saxo med 62800km, og en 2011 Peugeot iOn

saxo56

Om det är stora vattenmängder, skulle det kunna vara slangen till bakrutespolningen som har gått sönder. Jag tror att den går under innertaket.

Ciumpalac

Sitat fra: saxo56 på onsdag 27. januar 2016, klokken 08:49
Om det är stora vattenmängder, skulle det kunna vara slangen till bakrutespolningen som har gått sönder. Jag tror att den går under innertaket.

Hvis det er slange til bakrutespolningen som er årsaken så vil det kun lekke vann når man skru på spolningen. Jeg tror det er antennafesten som lekker.
Bor i Asker, har 2002 Saxo med 62800km, og en 2011 Peugeot iOn

frodef

Greit å vite at spyleren går oppi taket, men vannet kommer nok annetsteds fra ja.

frodef

All rustløser i verden hadde nok ikke løst opp mutteren som antennen var festet med, så skruen knakk av selve antenna. Det blir vel en ny antenne til 79,50 fra biltema.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA