Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Norges første web-app til model s eiere

Startet av jallis, søndag 06. mars 2016, klokken 15:26

« forrige - neste »

jallis

Hva skjer egentlig dersom man trykker på '+' knappen som er tilgjengelig når man spiller en sang i Spotify?

cairnz

Legger den til i listen under "Your music". Du kan så spille sangene, eller "sang-radio".
Elbilist

jallis


VL

Hvordan lager man spillelister da? Visst det går :)
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

joda

Går ikke pr i dag, må eventuelt gjøre dette via en PC/mobil med egen Premium konto.

TMS 85D

VL

Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

Ljosdal

Noen som vet om det går an å spille av de siste sangene som er lagt til først? Jeg har endret det på mac``n og tlf, men i bilen viser den de eldste på topp. Blir så mas å scrolle langt ned hver gang!
Svart P85 Signature #88

Thor2014

Sitat fra: cairnz på søndag 24. januar 2016, klokken 13:06
Legger den til i listen under "Your music". Du kan så spille sangene, eller "sang-radio".
Det virker ikke på min bil :(

mandresen

Sitat fra: Ljosdal på søndag 24. januar 2016, klokken 21:36
Noen som vet om det går an å spille av de siste sangene som er lagt til først? Jeg har endret det på mac``n og tlf, men i bilen viser den de eldste på topp. Blir så mas å scrolle langt ned hver gang!
Denne funksjonene håper jeg kommer med neste oppdatering, har endret alle mine enheter til å spille nyeste sangene først, men i Teslaen må jeg skrolle ned.
Melhus (Trondheim)
Tesla Model S85D, MC Red, RN336744, levert 26.05.15
Nissan Leaf 2012 modell, White Pearl
Mitsubishi i-Miev 2011 modell, Titanium Grey m/eberspacher (SOLGT)

Dag A.

Sitat fra: joda på søndag 24. januar 2016, klokken 16:27
Går ikke pr i dag, må eventuelt gjøre dette via en PC/mobil med egen Premium konto.

Dersom du har egen premium konto så kan du lagre spillelisten som public og deretter søke den opp fra bilen.
Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

Tuxedo

Sitat fra: Dag A. på mandag 25. januar 2016, klokken 22:37
Sitat fra: joda på søndag 24. januar 2016, klokken 16:27
Går ikke pr i dag, må eventuelt gjøre dette via en PC/mobil med egen Premium konto.

Dersom du har egen premium konto så kan du lagre spillelisten som public og deretter søke den opp fra bilen.
Mine spillelister dukker automatisk opp med premiumkonto.  Trenger ikke å søke dem opp fra bilen.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Dag A.

Sitat fra: Tuxedo på mandag 25. januar 2016, klokken 22:39
Sitat fra: Dag A. på mandag 25. januar 2016, klokken 22:37
Sitat fra: joda på søndag 24. januar 2016, klokken 16:27
Går ikke pr i dag, må eventuelt gjøre dette via en PC/mobil med egen Premium konto.

Dersom du har egen premium konto så kan du lagre spillelisten som public og deretter søke den opp fra bilen.
Mine spillelister dukker automatisk opp med premiumkonto.  Trenger ikke å søke dem opp fra bilen.

Men da bruker du samme premium konto inne som i bilen?
Du bruker ikke den originale Tesla kontoen i bilen?
Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

joda

Har du testet og fått det til å fungere også..??

Jeg har forsøkt fra min Premium bruker å opprette Public playlist, for så å søke den opp med bilens konto.. Det funket ikke hos meg.. :-/

Så da ble det å bruke egen konto i bilen etter det...
TMS 85D

Tuxedo

Sitat fra: Dag A. på mandag 25. januar 2016, klokken 23:17
Men da bruker du samme premium konto inne som i bilen?
Du bruker ikke den originale Tesla kontoen i bilen?
Logger meg inn med samme premiumkonto i bilen som på PC, ja.  Bruker altså ikke Tesla sin originale konto.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

KlausDK

Sitat fra: joda på mandag 25. januar 2016, klokken 23:29
Har du testet og fått det til å fungere også..??

Jeg har forsøkt fra min Premium bruker å opprette Public playlist, for så å søke den opp med bilens konto.. Det funket ikke hos meg.. :-/

Så da ble det å bruke egen konto i bilen etter det...

Jeg kan heller ikke søge andres public playlists frem i bilen (med Tesla's konto).  Det havde været smart om man med Spotify Free kunne oprette en public playliste med et unikt navn (f.eks. ens nummerplade), og så "follow" den fra bilen med Tesla's konto. På den måde kunne man administrere sin playliste fra computeren.

Men det er åbenbart begrænset hvilke playlister bilen vil give i søgeresultatet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA