Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lade hybrid med mer enn 3,6kW?

Startet av Kim Kim, torsdag 03. mars 2016, klokken 22:06

« forrige - neste »

Kim Kim

Jeg kjøpte en demobil fra Tesla hvor det viste seg å være  en liten kast i felgen. Ikke store greiene, men skaper en ulyd og viberasjon over 70 km/t.

I en demobil sin salgsavtale står det at bilen skal være fri for funksjonelle feil, men kan ha små kosmetiske feil.
Skal ha service nå i januar og lurer på om dette er grunnlag for reklamasjon, og at man kan kreve å få byttet felgen? 

Noen andre som har erfaringer med lignende?

Model S P100D Des 2017 - Bananas
Model X 100D - Aug 2017 -Okt 2017 med alt ink FSD, Ultrawhite interior. Solgt, bomkjøp
Model S 90D AP2 -Jan 2017-aug 2017 med Light Harmonics oppgradering
Model S 85D - 2015 - Desember 2016
Model 3 - Reservert

cairnz

Kast i felgen er ikke kosmetisk. Ta kontakt med service center og forklar situasjonen. Siden du har service snart kan de fikse det da, no problem.
Elbilist

hemi


LPC

Jeg var på dekksenter for å balansere mine hjul pga kast. De lagde en utskrift der det kom frem at ett dekk lå utenfor grenseverdiene for "overkast" i dekket.

Jeg møtte opp hos Tesla med utskriften, og fikk to nye dekk på rappen.

Vibrasjon i hjul kan like godt skyldes dekket...

Håper det løser seg for deg også!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA