Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Respekt for skilt og yrkessjåfører.

Startet av Joachim_b87, onsdag 02. mars 2016, klokken 18:08

« forrige - neste »

TM

Til informasjon så har jeg opprettet en ny tråd -  "Hva kommer av endringer på 2017 modell".
Denne tråden ser ut til å ha blitt omdefinert til  en generell diskusjon om alle mulige elbiler og leverandørers elbil-strategi. (av kos & co)

moderator 2

Hei

Som TM skriver, har denne tråden sklidd langt utover det trådstarter ønsket å diskutere i tråden.

Jeg har slettet enkelte innlegg i tråden, men ser at det er vanskelig å fjerne innlegg som ikke holder seg til tema.

Nå som TM har opprettet en ny tråd, med endringer for 2017 modellen, oppfordrer jeg de som ønsker å disktutere hva som kommer av endringer på 2017 modellen å bruke den tråden. De som ønsker å diskturere BMW vs. Tesla, Renaults priser på leie av batterier, oppfordres til å opprette nye tråder, dersom de ikke finner noen RELEVANTE tråder å poste sine ytringer i.

Og så oppfordrer jeg alle til å holde seg til sak og dermed å personangrep.

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA