Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Konfigurering åpnet!

Startet av Merkel32, tirsdag 01. mars 2016, klokken 20:01

« forrige - neste »

Merkel32

Regner med at det nærmer seg tidspunktet for evt fornying av abonnement for flere, denne gangen mot betaling. Hva mister man hvis Carnet-abonnement droppes?
Kan man stille inn forvarmingstid og forvarmingstemp uten denne?

Spør du meg så burde alle fått 1 ekstra år uten betaling, da dette systemet har vært ekstremt ustabilt.

torgrand

er det egentlig noen som har blitt slått av?

Når jeg går inn på siden for fornying står det "ikke tilgjengelig" eller noe slikt...

Funker fint her 14 mnd etter bilkjøp.

urabus

Funker bedre etter gratis perioden.;)

Merkel32

OK, muligens har VW kommet frem til at det er i grenseland å ta betalt så lenge produktet fortsatt er under utvikling...

urabus

Eg velger å tro at de ikke tør å ta betalt før det er stabilt;)

David Skov Hansen

Hvad jeg ved af kan du planlægge via carnet i bilen. Så på den måde behøver du den ikke. Kun hvis du vil kunne lade og stoppe ladning remote

timingbeltkiller

Noen som kan forklare denne carnet mangelen på logikk?
Carnet registrerer at bilen har kjørt fra A til B og logger avstand, tid, forbruk +++
Carnet registrerer ikke at bilen har skiftet posisjon og forteller at bilen fremdeles står parkert på A.

Er hele carnet et gedigent bevis på loven om tingenes iboende jævelskap?
AKA anything that can go wrong does - at the worst possible moment.
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

HelectriC

Sitat fra: timingbeltkiller på onsdag 20. januar 2016, klokken 19:17
Noen som kan forklare denne carnet mangelen på logikk?
Carnet registrerer at bilen har kjørt fra A til B og logger avstand, tid, forbruk +++
Carnet registrerer ikke at bilen har skiftet posisjon og forteller at bilen fremdeles står parkert på A.

Er hele carnet et gedigent bevis på loven om tingenes iboende jævelskap?
AKA anything that can go wrong does - at the worst possible moment.

Dieselgate, jukse car-net, DSG-kasser som ikke funker. You name it, men VW er ikke noe serlig å stole på.
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA