Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vurderer å lage nye beslag for sideblinker i rustfritt stål

Startet av Panders, tirsdag 01. mars 2016, klokken 16:48

« forrige - neste »

Panduck

Sitat fra: elbil-1 på mandag 07. mars 2016, klokken 04:54
Fordi merkevaren "fortum lading" er så og si usynlig i markedet for folk flest.
En hvilken som helst kjede kunne kuppet dette og blitt kjent som ladeleverandøren i norge, så og si over natta....

For det første tror jeg ikke du forstår hva som skal til for å drifte et ladenett, for det andre tror jeg rett og slett ikke KIWI og REMA har noe interesse av å gjøre det. De vil nok gjerne ha ladere, flere og flere, fordi det drar kunder inn i butikken. Men å vedlikeholde laderene, ta seg av betalingsløsninger, support osv, det tror jeg neppe de ønsker seg. Her har Grønn Kontakt og SPESIELT Fortum posisjonert seg veldig bra. Når REMA en gang finner ut at de trenger hurtigladere, er sannsyligheten stor for at det er Fortum som drifter de.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA