Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladeeffektivitet

Startet av stianmainhalvorsen, mandag 29. februar 2016, klokken 19:58

« forrige - neste »

stianmainhalvorsen

Noen som bruker Applewatch til bilen?
Evt hvilken er det som fungerer best?

Quintilian

Bruker den med appen Remote S. Fungerer veldig bra, men er litt treig av og til. Når man åpner appen kan det gjerne gå 5-10 sec før man kan låse opp/starte bilen/aktivisere forvarmingen... Men deg virker sølvet minutt når man står og kikker på klokka :-)

Fraberg1

Støtter det, den er litt treig og kræsjer innimellom. Bruker remote S selv og det er jo definitivt kult. Noen ganger så har jeg glemt nøkkelen i huset når jeg skal ut i bilen og da er det ekstra gøy å bruke klokken til å åpne bilen. Men strengt sagt så kan jeg jo det med mobilen også.

Uansett var den verdt de få kronene den kostet og det er ikke noen andre reelle alternativer til Apple Watch
70D levert 4.12.15 - bekreftet 20.8.15

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA