Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ekstralader Traco TSL 480-155PX

Startet av Focus, lørdag 17. juli 2010, klokken 22:27

« forrige - neste »

Focus

Så denne på FINN http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22732333
Og ringte for mer opplysninger fikk dette svaret.

Jeg fikk ikke tid å svare på den e posten på jobben men jeg gir deg noe info her nå og rest i morgen fra jobben.
Den STD modellen koster 180 tusen.
Vi kommer til å levere en med nordisk pakke som innholder STD utstyr , Vinterhjul på stålfelg , Diesel varmmeaprat og oppvarmet bakrute til 200 tusen ferdig reg.
Bilen leveres med et års garanti og kan utvidde batteri garanti på et år til med et tillegg på 8000,-
Vi har ikke noe forhandler i dette område enda men kommer senere.
Vi vil gi dere all info om service in til vidre.
Hvis det er noe stort problem så kommer vi for å fikse dette.
Service interval er på 5000km.
Vi har bestilt biler men de kommer ikke før om ca 3 mnd men vi kan skaffe de fra andre impotør fra europa og kan leveres på ca 1-2 uker mot en tillegg på 10 tusen til prisen.
Det var det jeg hadde av info her nå og håper det har hjulpet noe.

Jeg vet ikke om det e lov å selge biler med 1 års garanti , eller at du kan kjøpe 1 år batterigaranti til for 8000,men det virker noe rart med hele handelen etter min mening.
Stavanger
Buddy 2006 solgt
I-MIEV 2011 solgt
Ford Focus 2013 solgt
Zoe 2019

Lars C. Krogenæs

Hei

Det er ikke noe ulovlig i å selge biler med 1 års garanti. Dette må imidlertid ikke forveksles med reklamasjonsretten som er lovfestet på 5 år. Garantien må gi noe mer enn rettigheter du har ved reklamasjon. Batteriet på disse bilene må forventes å vare vesentlig lenger enn 1 år. Dermed vil jeg påstå at å betale 8000,- for å få 2 års garanti er tull. 

Et søk på telefonnummeret hos gulesider viser at nummeret tilhører "Moss Mc og Bil". Finner ingen oppføring hos Brønnøysund om dette selskapet.

Hos Brønnøysund kommer GM MOTORSPORT  opp som enkeltpersonselskapet "GM MOTORSPORT Danpinder Singh Gill", som ble registrert 10.05.2010.

Personlig ville jeg vært veldig sekptisk til å bestille noe som helst fra et firma som har vært etablert i under 1 måned, og for all del unngått å betale noe som helst på forskudd. Det ermange av oss som har sett selskaper som skulle begynne med å selge elbiler, men som ikke har greid å levere noe som helst.

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

sletvold

Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe elbil av dette firmaet. Ser av dagens oppslag i moss avis at han skal ha norgesagenturet på bilen, rart i grunnen når mangeårig traver Sigmund i Enviro sier han har det skandinaviske agenturet.....
Batteripakken er en vesentlig del av bilen, den fungerer jo ikke uten  :) , så det er sleip i tegne en ekstra "forsikring" for noe som forhandler ikke kan gå utenom.

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elektrolux

Tazzari er et meget interresant produkt som jeg forhåndsbetalte for å få tak i.

Desverre/heldigvis drøyde det så lenge at jeg til slutt gav opp. Tazzari har i følge han jeg skulle impotere i fra for mye lyd fra girkassen, og var i følge han så ille at han frarådet meg å kjøpe den. Han hadde bil til prøving, men orket ikke denne støyen over tid.

På enkelte Utube video'er er lyden hørbar, og jeg tror jeg ville prøvekjørt en Tazzari før jeg bladde opp 75% av Think kost på den.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA