Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Min drøm med min nuværende eGolf (2016 model)

Startet av Sibir, søndag 28. februar 2016, klokken 21:30

« forrige - neste »

Sibir

Hei

Har en Salto 572, 32a med type 2 uttak. Opplevde for noen uker siden at jeg fikk følgende feil varsel på diodene: det blinket vekselvis grøntx2 og blåttx2. Elektriker var her og byttet noe i stasjonen og det fungerte i nøyaktig tre dager før samme feil kom igjen. Kan det være noe med bilen? Kia Soul 2016. Den lader perfekt på medfølgende kladd. Kjenner frustrasjonen tar meg litt da jeg er avhengig av raskere lading enn 8a via kladd.

Homecast

Opplever du en klikkelyd? raskt nesten som at det rasler i boksen?
Det har vært en serie med kontaktorer i disse boksene, om han bare har byttet lokket så kan det være at han burde ha byttet hele kontaktoren.
ta kontakt med de som du har kjøpt den av så skal de ta seg av det. Min erfaring med Salto er ihvertfall at de er løsningsorienterte
2015 Nissan Leaf Tekna.
Veggboks: Mennekes Amtron Trend E.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA