Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Eidfjord - Geilo vinterstid?

Startet av LaJa, søndag 28. februar 2016, klokken 17:26

« forrige - neste »

BobbyBrown

Batteriinfo funger hos meg fra nettsiden, men det tar lang tid. Selv når siden sier den er oppdatert, trykker jeg et par ganger til og venter nok 1 min, så kommer det korrekt opp. Og så er det sykt irriterende at det står slå av klima, når jeg vil slå på. Også dette tar lang tid, før nettsiden oppdater seg

eliten

Connect er ikke helt klar før om ca 14 dgr. hadde et møte med Nissan Nordic i går vedrørende firmaavtale, og de vil ikke slippe alt løs, før de vet at alt er ok. De har fått inn deler, dasjbord må demonteres, del skiftes ut, og de gjør dette fortløpende. Men de vil ikke åpne dataene før alt er i orden. Slik forsto jeg signalene som ble gitt.

bob-bob

Sitat fra: eliten på torsdag 03. mars 2016, klokken 21:05
Connect er ikke helt klar før om ca 14 dgr. hadde et møte med Nissan Nordic i går vedrørende firmaavtale, og de vil ikke slippe alt løs, før de vet at alt er ok. De har fått inn deler, dasjbord må demonteres, del skiftes ut, og de gjør dette fortløpende. Men de vil ikke åpne dataene før alt er i orden. Slik forsto jeg signalene som ble gitt.

Vel , alt er skiftet på min bil , og på Telefon til meg sa Nissan kundeservice at telefon app skulle være ok om ca en uke. Så da vet jeg ikke hvem som har rett. Men at man  venter med å åpne til samtlige biler har får skiftet delene tror jeg ikke på , alt virker jo fra websiden allerede. ( dog litt tregt) Vi får vel se da , håper vi ikke må vente mange uker.

Bjoris

Alt fungere ikke hos meg iallefall, har prøvd ca 100 ganger å få opp batterinivå uten hell, sendte det til Nissan helpdesk uten å regne med at de vil svare meg og det er 100% riktig vurdering til nå, ikke hørt ett kvidder...

Hvorfor har en ikke lading også på nettsiden? Jeg finner bare forvarming, men trenger å ha kontroll på ladingen med to Leafer på 16A uttak så må jeg passe på at de ikke lader samtidig, selvsagt kan jeg stille inn i begge bilene, men det blir jo ikke gjort... så til nå har det vært litt for mye kluss med biler som ikke har vært ladet om morgenen og slik det er mellom mann og dame så er det mannen som får den som ikke er ladet og bare må fikse det...;)
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

leafolainen

Pussig, jeg får opp batteristatus hver gang på You+Nissan, både på pc og mobil. Hender jeg må reloade siden en ekstra gang for å få ny status fra bilen, men det fungerer altså hver gang. Det tar gjerne et minutt før det kommer.

Starting av klimaanlegg har vært litt mer ustabilt. Noen ganger får jeg opp "vil du stanse klimaanlegget?" når jeg skal skru det på...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA