Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Berlingo som handicap-bil til salg på fransk Ebay

Startet av Carl Anton Stenling, onsdag 14. juli 2010, klokken 15:45

« forrige - neste »

Carl Anton Stenling

Think har jo så langt jeg kan se ikke pollenfilter - kun et grovfilter (se bildet). Har derfor installert mikrofilter for støvsugere, dvs. klippbar mikrofilterduk over luftinntaket. Samme løsning har fungert greit på P106 et par års tid, men man kan jo alltid være bekymret for at mikrofilteret gir for stor motstand i luftinntaket og dermed for høy belastning på friskluftvifta.

Stemmer det at Think originalt ikke har noen form for pollenfilter?

Er det noen som har en annen løsning på filtreringsproblematikken for kupéluften?

Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

froland

Hei! De skiftet et filter ved første service hos meg. Og det var et pollenfilter, men jeg vet ikke hvor det står. Jeg kjøpte et ekstra som jeg har hjemme. Froland
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

Carl Anton Stenling

Kanskje det er håp om at det finnes et originalt pollenfilter. Noen som vet hvor filteret sitter?
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

POSi411

Sitat fra: Carl Anton Stenling på søndag 06. juni 2010, klokken 21:43
Kanskje det er håp om at det finnes et originalt pollenfilter. Noen som vet hvor filteret sitter?
Litt lenger inn. Innenfor den boksen med firkanthullet som du har lagt ekstrafilteret på.
POSi411
Oslo
2008 Th!nk City Zebra

Lynet

Noen som vet hvilken Ford pollenfilteret er plukket fra? Eventuelt noen som har et Ford delenummer på en faktura?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

davgal

jeg tror filteret heter "Valeo P2060P"
Think 2010 zebra(auksjonsbil) & Think 2010 Lithium.

davgal

Think 2010 zebra(auksjonsbil) & Think 2010 Lithium.

Lynet

Er det noen som har kjøpt pollenfilter til Thinken i det siste, i så fall hvor?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA