Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nå kommer hydrogenbilene - side by side

Startet av PhevVest, søndag 21. februar 2016, klokken 13:17

« forrige - neste »

PhevVest

Noen som vet hele forskjellen på "Varme" og defrost bildet?
Er det bare luftstrømmen som er ulik - eller er også AC koblet inn ved defrost?
Oppdaterte nettopp sw i bilen - men kan ikke se noen forskjell.
Er fremdeles ikke mulig å velge tid for forvarming i bilen - kun med mobil app'en.
Håpet det skulle komme valg for "el-mode"  ;) - men nei, ser ingen forskjell.   :(

kalea

Ved defrost er det kun varmetrådene i front og bakvinduet som kobler inn.
Fikk testet dette i helgen. Ingen varme i bilen, men snø og is forsvant fra vinduet...
2016 Mitsubishi Outlander PHEV - Instyle+

gjestela

Jeg har ikke merket noen forskjell på disse - synes det blir varmt i bilen i defrost-modus også. Kan de ha endret på dette i siste software-versjon?

PhevVest

Det blir like varmt i bilen på 2015 modell - men kan virke som AC brukes ved defrost, ikke dugg på vinduene som kan forekomme ved bruk av "Varme".

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA