Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: "About 20% smaller..."

Startet av steinidar, onsdag 17. februar 2016, klokken 23:11

« forrige - neste »

steinidar

Hei, kan noen forklare meg som om jeg skulle hvert 3 år gammel gutt hvordan dette fungerer
Gardermoen

krister461

steinidar

Gardermoen

krister461

Da har jeg ingen tips foruten å sjekke ut en YouTube-video e.l. som viser hvordan det fungerer...

Bushy

Slått det på i innstillinger. Å det står ikke calibrerer under der med svak skrift enda?
S75D sept. 17

Havebigfun

Tror det viktigste er å kjøre langsomt nok slik at bilen skjønner at du leter etter parkering- det var iallefall min feil- men så lette jeg ikke etter parkering heller ::)
Sitat fra: steinidar på mandag 11. januar 2016, klokken 21:03
Hei, kan noen forklare meg som om jeg skulle hvert 3 år gammel gutt hvordan dette fungerer

rmr

Sitat fra: Bushy på mandag 11. januar 2016, klokken 22:24
Slått det på i innstillinger. Å det står ikke calibrerer under der med svak skrift enda?

Samme for meg som hos trådstarter , S85D . Hvor i innstillinger? Hvor skal det stå kalibrerer eventuelt?
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

fmm1000

Jeg fik det til at virke her til aften. Kørte omkring fem kmt forbi bilerne.
Det virkede kun når Teslaen kunne parkere mellem to biler.

Kør stille forbi to parkerede biler med plads til Teslaen imellem dem. Så burde et P komme frem i displayet bag rettet ude til venstre.

lunitiks

Trenger også en forklaring på dette...
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Lynet

Les bilens manual på skjermen, står der.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

VL

Hei! For at dette skal virke må man parkere mellom 2 biler. Prøvde på en tom parkeringsplass i går, da ville den ikke, kun mellom biler.  :) ... Var kjekt å prøve men jeg er en av de som liker å parkere lengs mulig vekke fra andre biler, så jeg får nok sjeldent bruk for dette!  ::)
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

HelectriC

mulig dere ikke sliter med samme ting, men før jeg skjønte att jeg måtte ha "camera" aktiv og aktivere oversiktbilde med den knappen som kommer opp i vænstre øvre hjørne i "camera"-bildet, så slet jeg og :)
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

lunitiks

Jeg finner ikke noe eget _valg_ ("knapp") i controls/settings for auto park. Finer bare auto steer, men der står det intet om parkering... What's up!?
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

krister461

Sitat fra: lunitiks på tirsdag 12. januar 2016, klokken 21:02
Jeg finner ikke noe eget _valg_ ("knapp") i controls/settings for auto park. Finer bare auto steer, men der står det intet om parkering... What's up!?
Hvorfra vil du ha en knapp?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA