Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: IFTTT - "IF This Then That" og BMW Connected

Startet av boma, mandag 15. februar 2016, klokken 12:45

« forrige - neste »

boma

Takker! Da har jeg noe å vurdere. Tror jeg går for lunitiks sin løsning med Proxll-WBM 32A(Type 2). Virker grei den. Får sjekke med et lokalt elektrikerfirma hva de vil ha viss jeg gjør alt klart i forkant.

Deep blue metallic TMS 70d
Nissan Leaf m/6,6kw lader

nofuelno

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

Havebigfun

Det har vært håp om at Zaptech kommer med en 11kW HPWC basert på 230V32A trefas- men nada- der blir det også 7,4kW: http://zaptec.com/zapcharger-smart/

Siste håp er nå vel Teslas egen veggboks.

FU73

Det var da synd.. blir spennende å se når Tesla kommer med sin. håper det blir i løpet av de første månedene
2016 Model S 70D

SunSeeker

Sitat fra: Havebigfun på søndag 14. februar 2016, klokken 11:00
Det har vært håp om at Zaptech kommer med en 11kW HPWC basert på 230V32A trefas- men nada- der blir det også 7,4kW: http://zaptec.com/zapcharger-smart/

BUMMER, virket jo for godt til å være sant.......

Veggen

At zaptec nå viser en ladeboks uten 3 fas IT mulighet betyr vel ikke at dette ikke kan komme på et senere tidspunkt.
Svært mange klarer seg jo med en vanlig type2 ladeboks og det er vel derfor fornuftig at dette er to forskjellige modeller.

Havebigfun

Hovedpoenget er forsåvidt ikke at maks lading kan bli 11kw- som de færreste trenger til daglig- men som er kjekt å ha noen få ganger.
Poenget er at man slipper skjevbelastning av nettverkene fordi det trekkes strøm fra begge faser- det er det netteierne liker best- jeg synes det er lett å forstå også.

OleJA

Zaptec har nok bare funnet ut at de skal forsøke å selge de produktene de (snart) har ferdige for markedet. Det du nok tenker på er Zaptec Booster, som skulle vært klar 'våren 2016', og før det 2015, og 2014.
Denne har de tydeligvis fjernet fra hjemmesidene, men det betyr nok ikke at den er skrinlagt. Det er bare bedre å reklamere med noe de faktisk kan levere *nå*.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA