Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøpe eller ikke kjøpe Type 2 ladekabel

Startet av Raftepapp, mandag 15. februar 2016, klokken 11:39

« forrige - neste »

gamer73

jeg har ikke hatt feil jeg ikke kan leve med...viskere er og blir av elendig kvalitet, men sånn er det bare, og regnsensor virker dårlig og akkurat regnsensoren skal byttes av møller, men jeg bytter den kun pga det er gratis pga garanti..hadde ALDRI giddet å bytte den om jeg måtte betale noe for det.

Eneste bil jeg har hatt mindre feil med i min tid er mazda 6 2014 model (kjøpt i 2013)...den fungerte 2 år uten det spor av at noe var galt....fantastisk bil..bare synd den ikke hadde spor av lydisolasjon og bråkte noe helt for jævlig....heldigvis solgt mens jeg enda fikk gode penger for den:)

timingbeltkiller

Null feil med bilen, men carnet portalen er lunete.
En gang presterte den å plasere bilen som sto på en parkeringsplass,
ca 1 km unna langt inne på et jorde uten kjøremulighet dit.
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

.Andre

12600km siden 15. juli, 2016 mod. Ingen problemer så langt. Vi har bilen som eneste bil, kan ikke si at det er noe problem.

sap_2000

Har hatt eGolfen i tre-kvart år nå og det har ikke vært noen store feil eller driftstans.
CarNet derimot har jeg ikke ord som kan beskrive hvor elendig, ustabilt og dårlig utviklet jeg synes det er.
Selve bilden er vi såpass fornøyd med at vi har bestillt en søster eller bror til den som kommer i Mars  :)
Mvh. SAP - Helelektriske fra juni 2017

Roddric

13205km men ingen feil.
Har byttet hoved batteri og I den forbindelsen så knertet de høyspentladeren men fikk byttet den fort. Imens lånte jeg GOLF GTE som også var en morsom opplevelse.
E-Golf
Passat Stv (ikke 2liter)

StigAnders

Hei
40k kilometer uten noen feil.
Måtte en tur på verksted ved 15k for å slå av varsel om skifte av olje. Og skiftet frontruten en gang.

:)
E-golf

Raftepapp

Bra det finnes folk med gode erfaringer også :)

StigAnders; byttet du frontrute hos Møller? Må bytte min også.

als77

Sitat fra: sap_2000 på mandag 11. januar 2016, klokken 00:35
Har hatt eGolfen i tre-kvart år nå og det har ikke vært noen store feil eller driftstans.
CarNet derimot har jeg ikke ord som kan beskrive hvor elendig, ustabilt og dårlig utviklet jeg synes det er.
Selve bilden er vi såpass fornøyd med at vi har bestillt en søster eller bror til den som kommer i Mars  :)

Vet dere ikke kjønnet enda?  ::)

4500km på 2 måneder som eneste bil - ikke noen ulevelige feil så langt (har fortsatt bare en nøkkel og det var (er) rusk bak lakken på panseret). Fikk testet den på langkjøring Oslo-Kristiansand i jula også

assc

Sitat fra: timingbeltkiller på søndag 10. januar 2016, klokken 13:14
Null feil med bilen, men carnet portalen er lunete noe forbanna skrot.
Siterte deg da vi har samme erfaring, måtte dog justere på carnet-vurderingen  ;)

np

17000 siden 30/6. No probs. (Bortsett fra et lys som var på en morgen og en sprukket frontrute, men den steinen var stor....)
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

Dannyboy

13000 km, nesten ett år. Ingen feil. 8)
Fått varsel om fornyelse av Carnet.. nope >:(! Skulle gjerne hatt det, men boikotter pga prisen. Andre med samme innstilling?
E-Golf Intro Night Blue m/vp levert 16.1.15

siforko

Sitat fra: Dannyboy på tirsdag 12. januar 2016, klokken 16:22
13000 km, nesten ett år. Ingen feil. 8)
Fått varsel om fornyelse av Carnet.. nope >:(! Skulle gjerne hatt det, men boikotter pga prisen. Andre med samme innstilling?

Har nettopp fornyet car-net, synes prisen var stiv. men bruker det mye og virker bra hos meg.
Kjører E-Golf FL300

StigAnders

Sitat fra: Raftepapp på mandag 11. januar 2016, klokken 19:45
Bra det finnes folk med gode erfaringer også :)

StigAnders; byttet du frontrute hos Møller? Må bytte min også.

Ja, skiftet hos Møller. Ingen problemer med det, og fikk med nye vinduspussere på kjøpet.
E-golf

magnus600

8000 km siden mai. Ingen feil på bilen, men har de vanlige problemene med Car-Net. Vindusviskerne har vært mye omtalt, mine gnauret fælt i starten, men i de siste månedene har de holdt kjeft, og fungerer fint. Deilig med forvarming, skinnseter, aldri startproblemer i kulda, god komfort, stillegående og lettkjørt! Kjøper neppe fossilbil igjen!
2015 e-Golf Night Blue

krist10an

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA