Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøpt ladekabel på nett privat. Lading starter men bryter etter ca 1 sek

Startet av mthns, søndag 14. februar 2016, klokken 18:58

« forrige - neste »

mthns

Opplevde at bilen sa stopp etter 2000km. Fikk opp feilmelding på at det er feil på elektrosystemet. Møller mener at det er en del på varmeapparatet som må byttes og at det ville ta 1 ukes tid å få byttet det.

Har andre opplevd tilsvarende.

Råde

Feil Elektrosystem Stopp er vel den meldingen de som har hatt alvorlige problemer har fått, både denne og forrige vinter.

Post gjerne detaljer rundt løsningen hvis du får en forklaring. Har du med eller uten varmepumpe og hadde du problemer i forkant?
e-Golf | X75D

Sonus

Falck i Trondheim har 8 EGolfer med denne feilen så langt i dag. Inkludert vår

tutti

Ja, greit å få avklart om dette bare gjelder biler med VP.

(min egolf 2014 uten VP kjøres mye, vinter etter vinter, uten noe tull foreløpig)

hemi

samme som min, PTZ/varmeelement vp feil

Reven

Har e-Golf med varmepumpe. Bilen har ikkje fuska, og varmepumpa fungerer fint. Har starta fint i -10.
2016 VW e-Golf med varmepumpe og ymse anna
2015 VW Passat Alltrack

BatteriFolkevogn

Sitat fra: mthns på lørdag 09. januar 2016, klokken 11:33
Opplevde at bilen sa stopp etter 2000km. Fikk opp feilmelding på at det er feil på elektrosystemet. Møller mener at det er en del på varmeapparatet som må byttes og at det ville ta 1 ukes tid å få byttet det.

Har andre opplevd tilsvarende.

Feil på elektrosystemet. Bilen ville ikke rikke seg. Utkjørt distanse på bilen 71 km... Ikke varmepumpe. Venter på tilbakemelding fra Møller over helgen... :P

gamer73

ingen feil...uten VP her...*bank i bordet selvsagt*

TomR

Vår står på møller med feil på elektrosystemet, har varmepumpe. Hadde ingen trøbbel i forkant. Minus 14.
Fetsund. Venter på levering av e-Golf NightBlue

Sonus

Talte 14 E-golfer utenfor hos Møller Trondheim i dag. Det er uten demobilen og en som var reg. EL86XXX.

sveinoles

Jeg fikk samme feilmelding på min bil med varmepumpe sist lørdag. Forvarming virket heller ikke. 18 minus. Fikk etterhvert liv i bilen. Har snakket med Møller og jeg vil få innkalling når reparasjonsmetode er kartlagt.

np

Sitat fra: Sonus på lørdag 09. januar 2016, klokken 14:08
Falck i Trondheim har 8 EGolfer med denne feilen så langt i dag. Inkludert vår
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

cavallino

Fikk denne feilen i fjor vinter og i år. I fjor byttet de batteriet, (ikke det til fremdrift, men det lille) og da mente de feilen var rettet. Fikk ikke feilmeldingen igjen etter det, men mistenkte at det var fordi kulda hadde gitt seg. Nå lot jeg golfen stå ute en natt i -14 grader, og da kom meldingen tilbake. Fikk ikke start og bilen ble hentet med bergingsbil. Da de kom var sef feilmeldingen borte, men den står uansett på møller nå for 3. dag. 2015 mod u/VP

mthns

Fikk tilbake bilen fra verksted idag men den stoppa etter 5 km. Er drit lei og vurderer å heve kjøpet

Cirrisky

Fikk noe "elektrofeil verksted" melding i går, men gikk bort av seg selv. Vet ikke hva grunnen var :s

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA