Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bensinforbruket

Startet av daghb, søndag 14. februar 2016, klokken 17:13

« forrige - neste »

Tønsberg

Hvor finner en innloggingsdetaljene for min Tesla Spotify konto? Ønsker å logge inn på kontoen fra PC :)
Svart TMS 85 - Levert 6. mai 2014
Grå TM3 - Levert 20. mars 2019

fonberg

Sitat fra: mr.rs4 på mandag 18. januar 2016, klokken 20:33
Hva har skjedd?
Alle mine spille lister er forsvunnet, og det er en spille liste(min kone sin), som ikke jeg bruker, og hun har ikke brukt bilen.
Har eget abb på spotify.

Hvordan logge ut og så inn igjen? For å se om spille listene mine kommer tilbake...

Logge ut og inn igjen av Spotify: Controls -> Settinga -> Apps -> Media Player

Jeg opplever også at ikke alle Playlists og/eller Albums kommer opp på min Premiumkonto. Hvis jeg logger ut og inn igjen så kommer alt opp som det skal. Mulig at reset av skjermen også gjør susen, det har jeg ikke testet enda.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

aness

Sitat fra: Tønsberg på tirsdag 19. januar 2016, klokken 13:44
Hvor finner en innloggingsdetaljene for min Tesla Spotify konto? Ønsker å logge inn på kontoen fra PC :)

Det kan du ikke, men du kan logge på med din egen konto i bilen.

moso

Sitat fra: fonberg på tirsdag 19. januar 2016, klokken 13:55
Jeg opplever også at ikke alle Playlists og/eller Albums kommer opp på min Premiumkonto. Hvis jeg logger ut og inn igjen så kommer alt opp som det skal. Mulig at reset av skjermen også gjør susen, det har jeg ikke testet enda.

Reset av skjermen virker også - og er enklere enn å logge ut og inn siden du må skrive inn brukernavn og passord på nytt. Burde refreshes automatisk innimellom..
Asker
35000 km i Saxo - solgt
50000 km i Mitsubishi i-Miev - solgt
80000 km i Tesla S85D - byttet inn
Nå Tesla S75D

smurf

Sitat fra: moso på tirsdag 19. januar 2016, klokken 18:35
Sitat fra: fonberg på tirsdag 19. januar 2016, klokken 13:55

Reset av skjermen virker også - og er enklere enn å logge ut og inn siden du må skrive inn brukernavn og passord på nytt. Burde refreshes automatisk innimellom..

Helt enig. Og i tillegg en manuell refresh knapp så du slipper skrive inn bruker og pwd hver gang.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Fraberg1

Opplever at sangene jeg legger inn på telefonen ikke dukker opp i bilen, samme med oppdatering av "discover weekly". Veldig dårlig oppdatering til bilen.

Eneste løsning å resette med julene på rattet eller å logge ut og inn i innstillingene?
70D levert 4.12.15 - bekreftet 20.8.15

MrBacardi

Sitat fra: Fraberg1 på onsdag 09. mars 2016, klokken 15:36
Opplever at sangene jeg legger inn på telefonen ikke dukker opp i bilen, samme med oppdatering av "discover weekly". Veldig dårlig oppdatering til bilen.

Eneste løsning å resette med julene på rattet eller å logge ut og inn i innstillingene?

Jeg opplever at Discovery weekly fungerer som den skal, listen ble oppdatert i bilen nå på mandag på lik linje som på de andre enhetene som bruker samme konto.

Har opplevd en gang at bilen har "mistet" spotify-kontoen min, det skjedde like etter at summon-oppdateringen ble installert mener jeg.
Test mine Android-apps: Bilsamler / Ladestasjon
Jeg koblet Teslaen til slack

2020 VW ID.3 1ST - Kø-nr 75
2017 Leaf 30 kWh - Utlevert april 2017
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Asarin

Liker veldig godt å ha Spotify i bilen, blir mindre knot for meg _når_ det fungerer.

Jeg har lagt til flere "Stations", og disse fungerer greit i X antall sanger. Så ved en eller annen sang så plutselig slutter den å ta i mot input. Knappene på rattet endrer ikke sang, heller ikke å trykke på skjermen .. eller, det står at den bytter sang, laster inn nytt bilde og alt - men den gamle sangen bare fortsetter.

Eneste måte er å restarten den store skjermen, så fungerer det for X antall sanger igjen. Må typisk restarte et par ganger i timen.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

smurf

Sitat fra: Asarin på fredag 11. mars 2016, klokken 10:51
Liker veldig godt å ha Spotify i bilen, blir mindre knot for meg _når_ det fungerer.

Jeg har lagt til flere "Stations", og disse fungerer greit i X antall sanger. Så ved en eller annen sang så plutselig slutter den å ta i mot input. Knappene på rattet endrer ikke sang, heller ikke å trykke på skjermen .. eller, det står at den bytter sang, laster inn nytt bilde og alt - men den gamle sangen bare fortsetter.

Eneste måte er å restarten den store skjermen, så fungerer det for X antall sanger igjen. Må typisk restarte et par ganger i timen.

Har opplevd det samme at det kommer opp ny info og album bilde når du trykker, men den gamle sangen fortsetter. Min erfaring er da at den nye sangen kommer etterhvert, ~30 sek kanskje. Vet ikke om den bufrer før den stopper avspillingen av den gamle sangen og det er derfor...?

Supert med Spotify i bilen, men det gjenstår litt bugfiksing ;-)
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

TeslaFrode

Jeg trenger hjelp folkens! Jeg fikk min første Tesla lørdag 26.mars 2016 og er ny på egentlig alt ;-)

Prøver å logge meg på spotify direkte fra bilen slik at jeg slipper å bruke spotify fra mobil.
Har jeg forstått riktig at login er fra rdio oppsettet? Når jeg legger inn mitt spotify brukernavn/passord der for jeg bare feil. Har prøvd andre sitt også med samme resultat. Hva er det jeg gjør galt?

PS. Jeg har spotify premium.
-The New guy - Sort, 85D, Utlevert 26.Mars 2016

Spinner

Sitat fra: TeslaFrode på mandag 28. mars 2016, klokken 17:58Har jeg forstått riktig at login er fra rdio oppsettet?
Har du Rdio har du gammel software uten Spotify, se om du har et gult klokkeaktig symbol øverst på den store skjermen, det indikerer at en oppdatering er tilgjengelig. Trykk i så fall på denne og start oppdatering (bilen kan da ikke benyttes på 1-2 timer). Hvis ikke du har det, må du bare smøre deg med litt tålmodighet inntil ny software pipler inn :)

TeslaFrode

Sitat fra: Sbr på mandag 28. mars 2016, klokken 18:14
Sitat fra: TeslaFrode på mandag 28. mars 2016, klokken 17:58Har jeg forstått riktig at login er fra rdio oppsettet?
Har du Rdio har du gammel software uten Spotify, se om du har et gult klokkeaktig symbol øverst på den store skjermen, det indikerer at en oppdatering er tilgjengelig. Trykk i så fall på denne og start oppdatering (bilen kan da ikke benyttes på 1-2 timer). Hvis ikke du har det, må du bare smøre deg med litt tålmodighet inntil ny software pipler inn :)

Takk for svaret!, da får jeg bare smøre meg med tolmodighet da og leke med alt det andre bilen har å tilby ;-)
-The New guy - Sort, 85D, Utlevert 26.Mars 2016

boyo

Hei alle erfarne Teslaeiere
Hentet min første Tesla lørdag, og til nå innfrir bilen alle forventninger og mer til.
Spotify også, men her er den en ting jeg ikke får til å fungere; talestyringen.
Ved å si f.eks. play ABBA, kommer bare innloggingsfeltet frem.
Skal dette fungere, eller kreves premiumkonto?
Audi E-Tron quattro 55
Audi A3 E-Tron
TMX 75D

petersv

Det skal fungere uten premium. Prøv å gjenopprett standardinnloggingen fra menyen. Ev. kjør en resett på den store skjermen med å holde begge scrollehkulene inne på rattet til den går i svart.

boyo

Takk petersv ;)
Restore av spotify innloggingen var det som skulle til.
Audi E-Tron quattro 55
Audi A3 E-Tron
TMX 75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA