Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bensinforbruket

Startet av daghb, søndag 14. februar 2016, klokken 17:13

« forrige - neste »

JonI

Har forståelse for at det er begrensninger på abonnementet som er med bilen, men det blir litt knotete når det er flere som kjører bilen.  Jeg har lagt inn mitt private abonnement i bilen og det fungerer bra når jeg kjører, men når andre kjører vil jeg gjerne kunne bruke abonnementet mitt på pc eller mobil :(. Da må neste sjåfør logge inn med sin eget abonnement eller resette til bilens.

Hadde spotifyabonnementet vært koblet til profilen hadde det fungert bedre og vi hadde fremdeles hatt lyst til å ha privat abonnement.

Bil: "Gråtass" P+ grå/grå/grå  (P2318)

atta

Sitat fra: moso på lørdag 16. januar 2016, klokken 16:55
Superhappy med Spotify - milevis bedre enn den løsningen jeg kjøpte bilen med  8)

Jeg savner ikke mulighet for å lage spillelister i bilen - det gjør jeg helst i ro og mak på iPaden eller Mac'en - et forbedringspotensiale finnes dog i å slippe å logge ut og inn igjen - eller reboote Teslaen for at spillelistene skal dukke opp i bilen. Noen sett andre måter å trigge dette på?

Ellers en kuriositet; om man søker på 'song' by 'artist' eller sier 'play tennis court by Lorde' som et eksempel er søkeresultatet ørten karaokeversjoner eller remixer. Ikke Tesla sin feil for Spotify funker selv slik. Sløyf 'by'. Rdio var litt annerledes der, så jeg må venne meg av med å slenge på det ordet :-)

Det ser ut til at den ikke takler "by" lenger. Forsøk å si "lorde play tennis court" eller "play tennis court lorde" og se om det hjelper?

moso

Ja det var det jeg forsøkte si. Uten 'by' funker det etter hensikten
Asker
35000 km i Saxo - solgt
50000 km i Mitsubishi i-Miev - solgt
80000 km i Tesla S85D - byttet inn
Nå Tesla S75D

FU73

Sitat fra: Tuxedo på fredag 15. januar 2016, klokken 23:07
Hvis man har flere brukere i familien med hver sin login, så kan den brukeren som er innlogget på bilen abonnere på spillelister fra de andre brukerne (gjøres enklest fra PC).  Da dukker de også opp i bilen.
Har du prøvd dette? vi har i dag familieabbonnemang i Applemusic, og er egentlig godt fornøyd med det. jeg har nå gjennom Netcom fått et bra tilbud på familieabbonnemang på Spotify, kun 199,- for 5 stk. og da får jeg en til overs som jeg kan bruke i bilen ( når den kommer om litt over en måned :) ) Så hvis det funker å dele listene, og man da har alt klart på det viset, så hadde jo det vært strålende. 8)
2016 Model S 70D

xderia

Hvordan får man lagt noe under stations kategorien i Spotify?
70D Deep Blue

NegativeElectrode

Såååå.... har noen laget spillelister som harmonener med å kjøre Tesla?  8)
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

RonnyØ

Sitat fra: NegativeElectrode på søndag 17. januar 2016, klokken 21:20

Starter med Leila K -Electric :)
Husqvarna Automower 320

Toonster

Sitat fra: RonnyØ på søndag 17. januar 2016, klokken 21:23
Sitat fra: NegativeElectrode på søndag 17. januar 2016, klokken 21:20

Starter med Leila K -Electric :)

Suverent !   8)

Einstein

Jeg fant frem noe gammel ELO (Electric Light Orchestra)  ;D
Grå S60, P59xxx (loaner kjøpt av Tesla juni 15)

VL

Etter den nye oppdateringen fungerer nesten ingen styring fra rattet lengre. Kan ikke bytte sanger,radiostasjoner eller mute musikken via rattet. Kun justere lyden. Andre som opplever dette?
Ellers er jeg storfornøyd med Spotify og det fungerer overraskende bra, selv steder med dårligere dekning!  ;D  :)
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

GOS

Sitat fra: VL på mandag 18. januar 2016, klokken 17:46
Etter den nye oppdateringen fungerer nesten ingen styring fra rattet lengre. Kan ikke bytte sanger,radiostasjoner eller mute musikken via rattet. Kun justere lyden. Andre som opplever dette?
Ellers er jeg storfornøyd med Spotify og det fungerer overraskende bra, selv steder med dårligere dekning!  ;D  :)
Jeg kan justere alt. Men så har jeg "gammel" bil da :)
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

LFCH

Bytte sanger går bra, men jeg har merket at det å bytte lydkilde når jeg spiller via Spotify ikke lenger virker fra rattet. Må da trykke på displayet.

mr.rs4

Hva har skjedd?
Alle mine spille lister er forsvunnet, og det er en spille liste(min kone sin), som ikke jeg bruker, og hun har ikke brukt bilen.
Har eget abb på spotify.

Hvordan logge ut og så inn igjen? For å se om spille listene mine kommer tilbake...
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

erlanddf

Sitat fra: mr.rs4 på mandag 18. januar 2016, klokken 20:33
Hva har skjedd?
Alle mine spille lister er forsvunnet, og det er en spille liste(min kone sin), som ikke jeg bruker, og hun har ikke brukt bilen.
Har eget abb på spotify.

Hvordan logge ut og så inn igjen? For å se om spille listene mine kommer tilbake...

Jeg slet med dette idag tidlig, men bruker det innebygde Tesla-abonnementet. Tok reset av den store skjermen og så var favoritt-spillelister, -album og -sanger tilbake.
2014 P85+

cairnz

Sitat fra: xderia på søndag 17. januar 2016, klokken 17:03
Hvordan får man lagt noe under stations kategorien i Spotify?
Finn en artist, trykk start radio. Da havner den under stations.
Elbilist

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA