Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøpe brukt tekna uten lyktespylere (import)

Startet av Iluvmyup, fredag 12. februar 2016, klokken 12:58

« forrige - neste »

65lars

Langbein, her...
Sjekket ut noen el-biler i dag, ikke prøvekjøring, men kun for å sjekke ut hvor comfortable de er å sitte i, og hvordan få de lange beina mine under rattet - deretter ha litt bein bevegelse, når man først sitter der.

eGolf vant - men usikker på budsjett. Dyr.  e-Up! - en nær nr. 2   Et godt valg, vil jeg tro, nok ben plass, så jeg ser etter dette, men vil selvfølgelig prøvekjøre minst 6 andre biler, før jeg bestemmer meg.
Likte Renault Zoe - satt i den, 16" felger, gode dekk,  men benrom var begrenset.  Samme med Leaf!   Flotte biler!

Jeg er endelig på vei, til å få meg en el-bil.   Få littt fakta på bakken.
En venn sendte meg akkurat dette:

http://www.forbrukerradet.no/guide/2015/den-store-bilgarantiguiden-2016/

:-)
Trilling, bestilt KIA

Elmo

Sitat fra: 65lars på torsdag 21. januar 2016, klokken 16:43
Langbein, her...
eGolf vant - men usikker på budsjett. Dyr.  e-Up! - en nær nr. 2   Et godt valg, vil jeg tro, nok ben plass, så jeg ser etter dette, men vil selvfølgelig prøvekjøre minst 6 andre biler, før jeg bestemmer meg.
Når det gjelder beinplass (for føreren) så syns jeg utrolig nok at eUp er bedre enn eGolf :o ???
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA