Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladestasjon på Storlien???

Startet av Kåre_S, onsdag 06. januar 2016, klokken 13:37

« forrige - neste »

Burger

janegils: Det er hurtiglader på Meråker men den har noen bakdeler for mitt bruk

• Meråker krever to ladestopp. Kommer meg ikke til Storlien og så Meråker. Fra Meråker så kommer jeg meg ikke til Storlien og så hjem.
  • På Storlien er batteriet så tømt at det går raskt å hurtiglade det jeg trenger for å komme meg hjem. Kortere tid brukt bedre for ev. kø.
  • Har ingenting på Meråker å gjøre enn å vente på lading. På Storlien må jeg passe på å flytte bila før jeg lader unødvendig.
  • Skal jeg til Åre så er jeg nødt til å lade på Storlien
Men nå kjører jeg stort sett i3-en og den klarer hjem - Storlien - hjem, så jeg slipper å lade.
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

Marius Kotsbak

Om du kommer deg til Storlien så er det gode sjanser for også å komme seg tilbake til Meråker. Det er jo kraftige nedoverbakker store deler av veien. Jo mer man har handlet av tunge varer, jo bedre går det :)

Men nå er det visst kommet flere ladere der. Vi får se når grensa åpner igjen etter koronaepidemien.
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA