Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla aksjer

Startet av Terje Fredriksen, onsdag 10. februar 2016, klokken 17:09

« forrige - neste »

Terje Fredriksen

Charge Amps siste generasjon Spark med temperatursensor finner du nå hos BilXtra.
Introduksjonstilbud kun i nettbutikken som varer t.o.m fredag.
Fri frakt.

http://bilxtra.no/catalog/product/view/id/161812/s/spark-ladekabel-coolgr-7-5/

:D

elektrolux

Løp og kjøp!

Enten har de bedre innkjøpspriser enn oss, eller så selger de for netto priser.

Vi parrerer selvfølgelig med enda lavere pris, nemlig 4390.- for vår Sense16-1, og 3990.- for vår Spark 16-1
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

torle

Sitat fra: elektrolux på onsdag 06. januar 2016, klokken 16:12
Løp og kjøp!

Vi parrerer selvfølgelig med enda lavere pris, nemlig 4390.- for vår Sense16-1, og 3990.- for vår Spark 16-1

Dette er en kjempe kabel, selv om jeg betalte 5000,- for bare noen uker siden, heldige dem som har ventet - Men nå er tiden for å handle!

Spørsmål til Elektrolux i min Soul (2016) så låser ikke kabel seg til bilen, men det gjør orginal kabel? Er det noe jeg må gjøre med håndtaket for at låsen til Soul skal virke?r
Tor
Ask - Askøy
Kia Soul EV, grå 2016
Peugote  Partner 1999 Electric solgt

elektrolux

Hei Torle

Send oss et bildet av ladepistolen din. Kan være den er uten låsehumpen.

Stavanger:

Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Eman

Sitat fra: elektrolux på onsdag 06. januar 2016, klokken 16:12
Løp og kjøp!

Heisan :) Jeg har just fått helt ny e up! Trenger justerbar ladekabel som greier 16 amper til denne bilen. Passer en av de to min bil? Og får jeg evt kabelen til den prisen som står her?
Søgne, Vest Agder. Fersk el bilmann med vw e-up! Bilen var ny 13.01.2016
Ny e-Golf 26.08.2016

elektrolux

Til e-Up tilbyr vi Ratio justerbare ladekabel med kladd til 4390.-

I mars får vi som første forhandler i verden RAY kabelen fra Charge-amps. Denne blir en lekker sak til ca 5500.-
Stavanger:

Eman

Forstår ikke helt de prisene på de der ladekablene ?? kr 4000 - 5500,- ?? Det er jo ran!  Kan en ikke kjøpe mye billigere fra utlandet? Fra Kina kanskje? Eller det er kanskje litt skummelt med kvaliteten på sånne fra Kina? Er det noen på forumet som har funnet kabler fra Kina som er bra?
Søgne, Vest Agder. Fersk el bilmann med vw e-up! Bilen var ny 13.01.2016
Ny e-Golf 26.08.2016

elektrolux

Sitat fra: Sven-E på fredag 15. januar 2016, klokken 20:08
Det er mange som etter hvert sitter med E-golf og E-up ladekabler som bare kan lade med opp til 10A som ikke brukes. 

Ladelabelen i seg selv er passe lang, virker som er av god kvalitet, og litt galt å bare ha liggende uten å bruke den.

Originalkabelen er ideell som hjemmeladestasjon. Med hele natten å lade på, og tempsensor i støpselet vil bilen være fullt oppladet på en trygg måte. Suppleres denne med en 16A justerbar kabel kan en utnytte bilens lader maksimalt overalt.
Stavanger:

eliten

Hei Elektrolux

Har bestilt en Leaf med 30 KW. Trenger 10 meter kabel. Leveres din Spark med sensor med dette?

(Vi parrerer selvfølgelig med enda lavere pris, nemlig 4390.- for vår Sense16-1, og 3990.- for vår Spark 16-1)

elektrolux

Hei.

Vi tar inn 10m på bestilling. Spark Sense16-1 med 10m kabel kan du få for 5300 kr
Stavanger:

Mao

SitatSpørsmål til Elektrolux i min Soul (2016) så låser ikke kabel seg til bilen, men det gjør orginal kabel? Er det noe jeg må gjøre med håndtaket for at låsen til Soul skal virke?
Fant dere noen løsning på denne?
Jeg har samme erfaring på min 2016 Soul EV, originalkabelen låses til bilen mens Spark-kabelen ikke gjør det (Spark-kabelen jeg kjøpte fra elbilhjelpen.no har den plastdingsen på toppen av låsekroken)
MB EQC, grå (2020)
S100D, rød (2019)
Kia Soul EV Exclusive, sort/rød (2016)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Solgt: P85+ Signature (2013), P85D Ludi (2015), S100D (2017), Hyundai Kona (2019), Kia e-Niro (2019)
Reservert: Model Y, Enyaq, Mach-e

torle

Sitat fra: Mao på mandag 01. februar 2016, klokken 21:50
SitatSpørsmål til Elektrolux i min Soul (2016) så låser ikke kabel seg til bilen, men det gjør orginal kabel? Er det noe jeg må gjøre med håndtaket for at låsen til Soul skal virke?
Fant dere noen løsning på denne?
Jeg har samme erfaring på min 2016 Soul EV, originalkabelen låses til bilen mens Spark-kabelen ikke gjør det (Spark-kabelen jeg kjøpte fra elbilhjelpen.no har den plastdingsen på toppen av låsekroken)

Har ikke somlet meg til å sende bilder til Elbilhjelpen....
Tor
Ask - Askøy
Kia Soul EV, grå 2016
Peugote  Partner 1999 Electric solgt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA