Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 2 voksne 6 barn?

Startet av nofuelno, onsdag 10. februar 2016, klokken 10:56

« forrige - neste »

nofuelno

Vi har fått inn et begrenset antall av denne veggladeren i både Type-2 og Type-1 kabel utførelse og
søker etter noen flere pilotkunder i Oslo-området som vil få denne installert hjemme.
Eneste forutsetningen vi setter er at den blir koblet opp mot din WiFi router hjemme så evaluering av den nye
mobilapp kan gjennomføres. ( http://my.charge.space )

Bestilles her:
http://www.nofuel.no/Produkt/halo-16a-vegglader-type-1#product
http://www.nofuel.no/Produkt/halo-16a-vegglader-type-2#product


Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

hstad

Hei, eg kan gjerne være pilotkunde med min E-UP!:)
Hvit VW E-UP!, ny 19.06.2015
Teknikkpakke og "panorama" soltak

Elmo

Jeg er interessert. Har nå eUp (og noen gamle PSAer :-)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Halvorsen


Leafdriver

Jeg vil gjerne være pilotkunde. Men da spørs det om Øvre Eiker regnes som "Oslo området"? Jeg pendler til og fra Oslo hver dag (138 km) med Leafen.
:)

als77

e-Golfen min skulle gjerne hatt noe slikt, men det er 45m fra husveggen og opp til parkeringsplassen og ikke har jeg garasje/carport heller :( Ser at den har ekstra schuko-stikk. Det betyr vel ikke at man kan plugge inn to biler på en gang? (skjønt det er ikke dumt å ha et ekstra stikk i tilfelle besøk som ikke har den type1/2-kabelen du selv bruker)

tfossnes

Hei. Er det noen som har denne ladestasjonen og kan dele noen erfaringer? Synes det spesielt virker spennende med mulighet for app og den kontrollen den kan gi.

elektrolux

Har ingen egen erfaring, men våre kunder virker godt fornøyde.

Halo kan forøvrig gjøre en enkel lastballansering mellom 2 enheter, eller lade suksessivt  mellom egen pistol og mode 2 lading via det innebygde Schuko stikket. F.eks med original ladekabel til en bil og Halo til den andre.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sap_2000

Hei. Har elektrikkeren gående i huset denne uka og er på jakt etter en "smart" ladestasjon. Halo har mye av det jeg vil ha på papiret, men hvordan funker det i praksis?

Noen med brukererfaring så langt?
Fungerer WiFi interfacet, og hvordan er appen?
Hva synes dere om opplevd kvalitet og stabilitet?

En ting jeg har sett er at anleggsflaten mot veggen er liten, så ble litt skeptisk til hvor godt den vil sitte på en trevegg om noen dulter borti eller snubler i kabelen.

Vet ikke om det bare er meg, men sitter ikke med det aller beste inntrykket av Charge Amps etter at de flere pr har lovet seg bort med Spark og nå Ray, men utsetter lanseringen gang på gang.
Hvordan er det med Halo? Er det et ferdig produkt som fungerer som det skal?

Takk for svar :-)
Mvh. SAP - Helelektriske fra juni 2017

J@x

Løfter denne, noen som vil dele erfaringer? Positive eller negative.
2017 VW e-Golf FL
2017 Hyundai Ioniq Electric (solgt)
2014 VW e-Golf (solgt)

Lynet

Ser at elektrolux sier at den har lastfordeling mellom chuko og bilen slike at man kan lade to biler samtidig. Dette er jo genialt, men vil man se forbruket samlet eller hver for seg?
Er det noen kostnader med appen?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA