Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla på finn.no

Startet av sjossang, mandag 08. februar 2016, klokken 19:43

« forrige - neste »

Bjoris

Det selger sa til meg var at transportselskapet hadde nedbemannet og hadde derfor ikke kapasitet til å sende ut bilene med en gang de kom. Det skulle ordne seg utover nå, men det er litt typisk selger prat. Jeg henter bare en leiebil neste torsdag så kan de bare surre så mye de vil...

Glad jeg spurte om jeg fikk leiebil om bilen ikke var klar 20.1, det svarte selger bekreftende på og gjentok at det selvsagt stod ved lag når han ringte og meddelte forsinkelsen!
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Mag

På kontrakten hos meg står det så fort som  mulig men senest i januar. Står ingenting om  leiebil men selgeren selv sagt at jeg får en hvis ikke bilen min kommer før.
Frekhaug
Svart Nissan Leaf 30 kWh januar 2016

TMDF80

Sitat fra: fovea73 på onsdag 13. januar 2016, klokken 17:21
Selger har for lenge siden angitt levering innen 15. januar. Har i dag fått beskjed om at jeg kan hente bilen i morgen ;D

Så gøy - kanskje du er førstemann?  ;D Håper du skriver og forteller oss om førsteinntrykk.
((Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2016))
Drøbak

fovea73

Levert i dag.
Siden dette er min første elbil, mangler jeg sammenlikningsgrunnlag. Så det blir ikke så mye å få ut av dette.
Fulladet ved levering. Sto på ca 210km tilgjengelig rekkevidde. Fornøyd så langt ;)

30 kWh Leaf, januar 16

TMDF80

Gratulerer  :D Hvor i landet bor du? Hvilken forhandler kjøper du fra?
((Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2016))
Drøbak

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA