Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla aksjer

Startet av DaAahL, søndag 07. februar 2016, klokken 12:00

« forrige - neste »

DaAahL

Mulig dette er spurt om før, men jeg spør likevell. Vi ble glade eiere av vår Zoe nå i desember. Ved overleveringen gikk selger igjennom hvordan Zoe app fungerte.. da jeg kom hjem fra jobb valgte jeg å laste ned appen for å bli kjent med den, men jeg får ikke muligheten til å sette på varmen eller noe. Jeg har bare "home" siden. Noen som har noen forslag til hvordan jeg får ordnet appen( bruker android) ? Pr nå har jeg kun benyttet meg av internettsiden..
Takker for alle svar ;)

Einride

Eg reknar med at dette fungerar frå websida? Altså, at du kan sette timer/starte AC der frå?

No veit eg ikkje kva Android-versjon og merke telefonen din er, men er du sikker på at du ikkje har tre små vertikale prikkar nederst til høgre på skjermen som indikerer ein "overflow"-meny? Der skal du kunne få opp ein ekstra meny for AC, batteri, etc.

Eventuelt om du har Samsung (eller andre telefonar med fast meny-knapp), prøv å trykke på denne når du har appen oppe, då skal du få opp samme menyen.

hsa77

Sitat fra: Einride på søndag 03. januar 2016, klokken 19:28
Eg reknar med at dette fungerar frå websida? Altså, at du kan sette timer/starte AC der frå?

No veit eg ikkje kva Android-versjon og merke telefonen din er, men er du sikker på at du ikkje har tre små vertikale prikkar nederst til høgre på skjermen som indikerer ein "overflow"-meny? Der skal du kunne få opp ein ekstra meny for AC, batteri, etc.

Eventuelt om du har Samsung (eller andre telefonar med fast meny-knapp), prøv å trykke på denne når du har appen oppe, då skal du få opp samme menyen.
Jeg har Samsung S5 ingen meny å få opp der. For min del har jeg gitt opp hele appen, bruker kun websida. Kommer neppe til å betale for noe "ZE-setvices" når gratisperioden går ut, opplever stadig at programmering av forvarming via appen svikter, det eneste jeg kan stole på er programmering i bilen.
2015 Renault ZOE Intense (R240) - solgt
2017 Renault ZOE Intense ZE40
2014 Tesla S85 (classic RWD med AP1)

DaAahL

Sitat fra: Einride på søndag 03. januar 2016, klokken 19:28
Eg reknar med at dette fungerar frå websida? Altså, at du kan sette timer/starte AC der frå?

No veit eg ikkje kva Android-versjon og merke telefonen din er, men er du sikker på at du ikkje har tre små vertikale prikkar nederst til høgre på skjermen som indikerer ein "overflow"-meny? Der skal du kunne få opp ein ekstra meny for AC, batteri, etc.

Eventuelt om du har Samsung (eller andre telefonar med fast meny-knapp), prøv å trykke på denne når du har appen oppe, då skal du få opp samme menyen.
Jeg kan justere via nettsiden. Jeg har en Samsung S5 å det er Ingen prikker eller noe meny som kan benyttes.. syns dette var dumt da det ville vært lettere å gjøre innstillingene via app enn via chrome på tlf.

abc

Jeg har nettopp byttet fra sony et-eller-annet til Samsung s6.

Mistet de 3 prikkene og får nå ikke startet forvarming.

Håper på en oppdatering.

ze

Dere må holde inn appveksler-tasten/symbolet for å få opp den menyen. Det er ingenting i veien med appen, dette fungerer på alle Android-telefoner.
Om noe, kan en klage over dårlig UX-jobb fra utviklerne. Regner med at de ikke har brukt mange timene på å utvikle denne appen, den er i bunn og grunn webtjenesten i en nettleser.
O.G. Renault Zoe, Tesla Model 3 LR AWD

Einride

Appen bærer kraftig preg av å vere designa ("designa") når Android 2.1 var normen, og har ikkje vore gjort særleg mykje med etter dette. "Problemet" med overflow-meny og nyare Android-versjonar er jo eit veldig godt eksempel på dette.

Er ofte like greit å berre bruke websida frå mobilen òg.

matt

Ny app og webside kommer i morgen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA