Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: BMW i3 50% lengre rekkevidde på 2017 modell

Startet av pudderjagar, søndag 24. januar 2016, klokken 18:45

« forrige - neste »

pudderjagar

Da finnst ikkje nokon ladekontaktar hjå Voss resort Bavallen. Har vært i kontakt med dei og dei hadde ingen planar om noko enno. Men reknar med at hvis etterspørselen aukar så får dei til eit eller anna.

Ser ut til at ein kan spara iallfall 1 hurtiglading hvis dei legg tilrette for lading.

Er da nokon fleire som har behov for ladekotakt her?

Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

OlavEmil

1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

erikf

Sitat fra: OlavEmil på tirsdag 22. desember 2015, klokken 12:06
Hadde absolutt ikkje skada, nei.

Er det ladekontakt i Myrkdalen?
Har sendt epost til Voss og Myrkdalen.
Fikk svar fra daglig leder i Myrkdalen Fjellheiser etter et par timer: "Me har stikkontaktar på vestenden av hotellet. Ta kontakt med resepsjonen på Myrkdalen Hotel når de kjem."
Fra Voss har jeg ikke hørt noe, etter fire dager.

Da blir det mest Eikedalen i vinter, der de har et bra tilbud. Og litt Myrkdalen.. men det krever hurtiglading underveis, i tillegg til sakteladingen på stedet. Voss og Myrkdalen er vel samme eier, eller i alle fall økonomisk samarbeid, så de bryr seg sikkert lite om et par elbilister stikker i myrkdalen i stedet for voss.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

pudderjagar

Da er no kome i drift ein dobbelt hurtiglader med trippelstandard på Vinje. Den ligg på venstre side av butikken ved runkjøringa der du svingar av til Myrkdalen.
Kjører:

erikf

Sitat fra: pudderjagar på torsdag 24. desember 2015, klokken 16:41
Da er no kome i drift ein dobbelt hurtiglader med trippelstandard på Vinje. Den ligg på venstre side av butikken ved runkjøringa der du svingar av til Myrkdalen.
Er den faktisk  i drift, har du testet? Er det bkk sin bilkraft-app-løsning for å betale?
To stk ladere med en chademo og ccs hver?

pudderjagar

I denne tråden står da meira om ladaren.

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,24829.0.html

Den skal være gratis i romjula. Da er Bilkraft som styrer laderen og i denne ser eg at Vinje er komen inn men at da ikkje er mulig å velja noko på ladaren. Men ein som har vore i kontakt med Voss Energi har fått beskjed om at da er bare å bruka den.

Eg tenkte meg oppover i romjula ein tur.
Kjører:

OlavEmil

Sitat fra: erikf på torsdag 24. desember 2015, klokken 14:59
Sitat fra: OlavEmil på tirsdag 22. desember 2015, klokken 12:06
Hadde absolutt ikkje skada, nei.

Fikk svar fra daglig leder i Myrkdalen Fjellheiser etter et par timer: "Me har stikkontaktar på vestenden av hotellet. Ta kontakt med resepsjonen på Myrkdalen Hotel når de kjem."

Supert :) . Myrkdalen står desidert øvst på lista, då er det kjekt å kunne lade òg.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

erikf

Sitat fra: OlavEmil på tirsdag 29. desember 2015, klokken 12:18
Sitat fra: erikf på torsdag 24. desember 2015, klokken 14:59
Sitat fra: OlavEmil på tirsdag 22. desember 2015, klokken 12:06Hadde absolutt ikkje skada, nei.

Supert :) . Myrkdalen står desidert øvst på lista, då er det kjekt å kunne lade òg.
Fikk svar fra Voss skiheiser i dag om at de ikke har ladetilbud nå i vinter men planlegger noe til neste sesong.

pudderjagar

Dette er ein veldig bra framgang!!!!!      Eg sendte epost for ein god måned sidan og fekk beskjed om at dei ikkje hadde nokon planar.

Håpar fleire tek kontakt og "masar" å dei så har me kanskje eit tilbud til meste år. Adressa finn dere lenger oppe i tråden.
Kjører:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA