Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjøp av elbil

Startet av Toonster, søndag 24. januar 2016, klokken 16:32

« forrige - neste »

Toonster

Såpass gode nyheter fortjener en egen tråd - Så blir det enkelt å finne frem for de som søker informasjonen :)

Teslanewbie

Yihaa, Endelig!

Trenger vel en programvare oppdatering?

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Guybrush

Noen som har fått beskjed om oppdatering?

Er veldig spent på hva dette betyr med tanke på offline muligheter f.eks.
Håper også dette blir standard for voice-kontrollen

KrW

Din tråd kom akkurat før min. Slettet min tråd  ;)

Nå kan du lytte til Spotify i din Model S
Med dagens trådløse programvareoppdatering kan du nå nyte en sømløs musikkopplevelse via strømming med Spotify i din Model S.

Det fullt integrerte Spotify-systemet leverer den perfekte musikkopplevelsen for enhver reise, med tilgang ved behov til Spotifys katalog av over 30 millioner låter. Du kan også gå inn i ditt eget Spotify-musikkbibliotek, lagre låter og album og følge artister, spillelister og radiostasjoner.

For å begynne å lytte til Spotify velger du bare Spotify fra menyen i mediespilleren din. Du kan også bruke en eksisterende Spotify Premium-konto og lytte til spillelistene og radiostasjonene dine. Bare logg deg på Spotify-kontoen din via Innstillinger > Apper > Mediespiller > Spotify.
Tesla
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

sindreut

Håper noen kan gi oss en oppdatering så snart de har fått testet integrasjonen!

Davidsv

S85D | Bekreftet 11/11-14 | VIN 19/1-15 | Prod 26/3-15 | Transit 28/3-15 | Levert 21/5-15!

Line

Toonster

Sitat fra: Davidsv på mandag 21. desember 2015, klokken 15:41
Vil det være reklame for oss som ikke har premium?

Det vil jeg nok anta, mulig man må ha premium for å få det til å fungere?

Blir spennende å høre når de første får testet

Sandvika

http://digital.di.se/artikel/spotify-ersatter-rdio-tar-plats-i-tesla

Nuvarande, och kommande, Tesla Model S får automatiskt ett premiumkonto på Spotify som kopplas mot internet via bilens 4g-nät. Ingen mobil eller annan uppkopplad enhet behövs alltså för att lyssna på Spotify i bilen. Hur många bilar det handlar om vill varken Tesla eller Spotify avslöja men att det är ett viktigt samarbete för Spotify råder det ingen tvekan om.

Er dette riktig så må jeg si de har slått på stortromma! ;D

cairnz

Sitat fra: Sandvika på mandag 21. desember 2015, klokken 16:08
http://digital.di.se/artikel/spotify-ersatter-rdio-tar-plats-i-tesla

Nuvarande, och kommande, Tesla Model S får automatiskt ett premiumkonto på Spotify som kopplas mot internet via bilens 4g-nät. Ingen mobil eller annan uppkopplad enhet behövs alltså för att lyssna på Spotify i bilen. Hur många bilar det handlar om vill varken Tesla eller Spotify avslöja men att det är ett viktigt samarbete för Spotify råder det ingen tvekan om.

Og et relativt smart valg. Når du ikke kan bruke denne kontoen annen plass enn i bilen, så går du over til å bruke din egen premium-konto slik at du kan styre dine spillelister og slikt.
Elbilist

Amoss

Sitat fra: Sandvika på mandag 21. desember 2015, klokken 16:08
... som kopplas mot internet via bilens 4g-nät. ...

Ja, det må man virkelig si - oppgradere til 4g så man kan høre på Spotify ;)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

sims

Fantastisk!

Jeg ser frem til å teste lydkvalitet - dette må jo være bedre enn å streame spotify over bluetooth. Kanskje vi endelig har en seriøs FLAC/minnepinne utfordrer!

MeTesla

daghb

Fantastisk - akkurat når RDIO slutter å fungere så har de faktisk et bra alternativ klart. Kjempebra!
Tesla Model S85
BMW i3
Twitter: daghb

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA