Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjøp av elbil

Startet av Toonster, søndag 24. januar 2016, klokken 16:32

« forrige - neste »

Trallalala

Kjempenyhet. Veldig godt jobba å få på plass dette nå når Rdio forsvinner.

twinpeaks

Sitat fra: daghb på mandag 21. desember 2015, klokken 16:45
Fantastisk - akkurat når RDIO slutter å fungere så har de faktisk et bra alternativ klart. Kjempebra!

Det er vel en viss sammenheng...

Men kjempebra alikevel  :)
"Silberstreif", 85D, sølv metallic

Muffinman

Så gjenstår det å se når oppdateringen kommer. I mailen stod det "dagens oppdatering". Da kommer den vel i løpet av 8 timer  ;)

Undertegnede

Helt topp dette hvis man får offline lagring dernest god kvalitet. Å høre på Spotify over blåtann fra mobilen er jo grusomt fra volum 8 og oppover...

Vil ha den updaten nå! 

Muffinman

Ville ikke veddet penger på at det blir offline lagring. I begynnelsen ble bilen markedsført med noe lagringsplass, men dette ble trukket før leveringene begynte i 2013 pga at et klokt hode hadde kommet på at de måtte ha et sted å lagre kartene. Kanskje nyere biler har ledig plass.

Cookie Monster

Var vel sånn at hvis man kjøpte med Premium lydpakka kunne man lagre opp til 3000 sanger sto det og ble så tatt bort.
Specs sier at 17" skjerm har annet delenummer med premium lydpakka og Teslatap oppgir 16gb mer lagring da som sikkert kan brukes.

Uansett kan man jo bare lagre til minnepenn :)
2015 P85D

Muffinman

Jepp, og det tar veldig liten plass om man kjøper riktig produkt.

staleand

Tesla gjør mange rare ting som kan irritere en forbruker; men denne overraskelsen er et typisk eksempel på hvorfor jeg digger dette selskapet til tross for misligholdte tidsfrister, dårlig kommunikasjon og enkelte spanskløsninger!
Model S S85 Alt utstyr, minus tyverialarm, hattehylle og barneseter.
Levering feb / mars 2014.

elbilmanne

Er de litt lure, så enabler de en eller annen form for lagring med høy kvalitet - enten til intern lagring i bilen, eller til minnepinne - forutsatt at man er koblet til et trådløst nett. Så slipper de å betale for roamingen/datatrafikk ellers.

staleand

Ser flere skriver at de har fått den på Facebook og at appen er fantastisk. Noen som kan legge ut bilde her i tråden? :)
Model S S85 Alt utstyr, minus tyverialarm, hattehylle og barneseter.
Levering feb / mars 2014.

Undertegnede

Tillater meg å poste et bilde som en la ut på face som har fått updaten :)

dundun

Blir spennende å se hvor bra dette virker. Sånn jeg ser det er det to muligheter her:

1) Man har hevet seg rundt og laget dette ila de siste to månedene, altså etter at rdio varslet at de skulle stenge ned
2) Man har jobbet med dette lenge men fremskyndet release siden rdio nå forsvinner.

Håper på nummer 2 og at man var sånn ca. ferdig uansett, for én ting er sikkert - å lage en skikkelig integrasjon av denne typen tar litt tid.
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

NegativeElectrode

Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

FU73

da vi har familiemedlemskap med Applemusic, så kunne jeg egentlig tenkt meg det jeg. kunne vært kjekt å brukt spillelistene jeg har der uten å koble til telefonen til bilen.
2016 Model S 70D

fredag

Er det en Spotify-konto for bilen, eller er det mulighet for en Spotify-konto pr brukerprofil i bilen?
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA