Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 2 stk nye hurtigladere ved flykafeen utenfor Tønsberg

Startet av pudderjagar, fredag 22. januar 2016, klokken 21:57

« forrige - neste »

pudderjagar

Eg har forhøyrt meg om da er mulighet for ladekontaktar i Bavallen på Voss. Dei har i dag ikkje noko plana om da men eg ser at da kan være ein stor besparelse i kr hvis da kom opp kontakter her. Eg har 140 km å kjøra oghar rekna ut at eg sparer 310 kroner pr dag samanlikna med Caravellen.

Er da fleire som ønsker ladeplasser her?

Hvis da er fleire som ønsker da så send gjerne ein epost til Bavallen slek at dei ser behovet.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

erikf

Sitat fra: pudderjagar på søndag 20. desember 2015, klokken 13:09
Eg har forhøyrt meg om da er mulighet for ladekontaktar i Bavallen på Voss. Dei har i dag ikkje noko plana om da men eg ser at da kan være ein stor besparelse i kr hvis da kom opp kontakter her. Eg har 140 km å kjøra oghar rekna ut at eg sparer 310 kroner pr dag samanlikna med Caravellen.

Er da fleire som ønsker ladeplasser her?

Hvis da er fleire som ønsker da så send gjerne ein epost til Bavallen slek at dei ser behovet.
Ja hvis dette er skiheisen. Er det "Voss resort bavallen" som er ansvarlig for skiheisene? Har du en kontaktperson / epost å anbefale?
Har de virkelig ikke ladetilbud? Har bare vært i eikedalen de siste årene og der har de en vegg med shuko til bruk. Det har de tjent en del dagskort på.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

pudderjagar

Da stemmer at dei ikkje har ladepunkt ved skisenteret på Voss.

Korleis er da med tilgjengeligheten i Eikedalen. Er da ledige stikk på kveldskjøringa eller vært dei okkupert av andre som ikkje ladar. Kan ein satsa på at ein får lada?

Kontakt til Voss Resort Fjellheiser er: fjellheisar@vossresort.no
Etter fleire som etterlyser jo større er sjansen for at da kjem opp eit tilbud. Eg sendte dei ei tilbakemelding på mine turar. Dei kan spare folk for mykje hurtiglading og ladekø. Da vil dei tena på. Kostar ikkje meir enn 10 kr pr i straum og da tek dei innatt på dagskort.
Kjører:

erikf

De gangene jeg var i fjor så var det alltid ledige plasser (normalt sett 3 av 6 (?) i bruk på kveldskjøring) men den positive tonen jeg har fått i tilbakemeldingene fra eikedalen tilsier at de hadde ordnet noe dersom det hadde blitt fullt.

Har fyrt inn en forespørsel til daglig leder fjellheis (kontaktinfo jeg fant på nettsidene deres). Så får vi se hvem jeg kjører hos i vinter. Hvis det blir noe vinter.
Høres utrolig ut at de ikke har noe tilbud.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

pudderjagar

Kjører:

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA