Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Erfaringer fra vinteren

Startet av KrW, fredag 22. januar 2016, klokken 19:20

« forrige - neste »

satheesh.net

Sitat fra: Elraptus på søndag 03. januar 2016, klokken 20:58
X prod ca 240 PR uke nå- Blir vel bil snart på oss Foundere ?

Jeg trodde ikke referral-founders stilte foran Sig- og andre tidlige reservasjonsholdere. ???

Elraptus

Founders-sig-prod i den rekkefølgen slik jeg har forstått det

Espen Hugaas Andersen

Slik jeg har forstått det:

Founders -> Signature -> Referral Founders -> Production

Bonnie på TMC har fått Sig #2, men venter fortsatt på sin Referral Founders.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Elraptus

Blir vel rimlig snart for både foundre og signaturer- late  mars ?

KrW

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på mandag 04. januar 2016, klokken 00:03
Slik jeg har forstått det:

Founders -> Signature -> Referral Founders -> Production

Bonnie på TMC har fått Sig #2, men venter fortsatt på sin Referral Founders.

Mener jeg leste at hun ikke har bestilt sin Founders enda. Hun føler ikke noe hastverk etter at hun allerede har sin Signature modell.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

satheesh.net

Sitat fra: KrW på mandag 04. januar 2016, klokken 00:52
Mener jeg leste at hun ikke har bestilt sin Founders enda. Hun føler ikke noe hastverk etter at hun allerede har sin Signature modell.

Bonnie har solgt sin Sig. Jeg trodde ikke referral-founders hadde fått muligheten til å designe bilen sin enda.

sigurdi

Sitat fra: satheesh.net på mandag 04. januar 2016, klokken 07:15
Sitat fra: KrW på mandag 04. januar 2016, klokken 00:52

Bonnie har solgt sin Sig. Jeg trodde ikke referral-founders hadde fått muligheten til å designe bilen sin enda.
Får høre med Bjørn N om han har fått konfigurert, men forsto det slik at han fikk konfigurert før Jul men manuelt siden konfigurator for Europa ikke var klar.
Men ha ikke sett noe bekreftelse på dette.

Tror at EU bilene er avhengig av laderen som må tilpasses EU, laderene i Model S kan ikke brukes siden det er annen form faktor på laderene i Model X.
Er redd at utviklingen her har blitt nedprioritert slik som i Model S, USA først.
Kan og ha en sammenheng med vegg laderen som kommer til EU, vil tro de kjører de projektene sammen.
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

Espen Hugaas Andersen

Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

KrW

I dag er det mandag og nye har fått tilgang til konfigurator. Leser at minst prod 18K noe har tilgang, kanskje enda høyere. Kan det bety at alle i USA har fått tilgang nå? Vi får sikkert flere tall i løpet av kvelden

Før dagen i dag var vi vel på rundt 12k, så i dag har det kommet til mange. Canada har allerede startet, så Europa er forhåpentligvis ikke så langt unna. Kan jo fremdeles bli en lang pause i utrullingen av design studio etter nord-Amerika er ferdig da.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA