Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: LEAFSPY - her kan du dele dine resultater

Startet av Tesla P85D, fredag 22. januar 2016, klokken 14:36

« forrige - neste »

Teslanewbie

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Øyvind.h

Minner om Superchager på Nebbenes ryktet. Alle gjentok hverandres påstander og rykter. Tilslutt var alle helt sikre  ;D

Men spennende å se hva som kommer neste uke.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

fonberg

Siden så mange er sikre på prisøkning og facelift: er det mange som bestiller TMS nå for å få facelift på billigsalg?
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Cookie Monster

Jeg tror Tesla slår på stortromma å lanserer facelift, nye seter, interiør endringer, bedre hw i 17" skjerm osv samt P100D.

Er nok en grunn til at Tesla for litt siden kvittet seg med mange P90D Ludi som showrom biler og demobiler.
2015 P85D

petersv

Å kvitte seg med demobiler er noe de gjør ved hvert kvartalsslutt.

reinartg

I konfiguratoren nå så er det nye standardfelger (slipstream) og det ser ut til at midtkonsollen er inkludert ut i fra bilder.

Diravi

Sitat fra: reinartg på mandag 11. april 2016, klokken 11:51
I konfiguratoren nå så er det nye standardfelger (slipstream) og det ser ut til at midtkonsollen er inkludert ut i fra bilder.

Det har det vært i hvert fall siden påske.
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

reinartg

Sitat fra: Diravi på mandag 11. april 2016, klokken 12:23
Sitat fra: reinartg på mandag 11. april 2016, klokken 11:51

Det har det vært i hvert fall siden påske.

Ok, da er det bare meg som ikke har lagt merke til det før nå.

Muffinman

akseln

tonl

Sitat fra: zairup på tirsdag 12. april 2016, klokken 08:26
Sitat fra: Muffinman på tirsdag 12. april 2016, klokken 07:21
I Trondheim selger de brukte biler med facelift allerede  :P

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72049619

Haha ja så den igår!

what!!!! kom facelift allerede 2014 og Tesla har solgt meg en utdatert som ble utlevert april 2015?

Skjøteledning

Sitat fra: akseln på tirsdag 12. april 2016, klokken 08:56
.. og med varme i frontruta  ;D

Den har varme i frontruta med vinterpakke. Nederste del ved viskere har varmetråder.

reinartg

Tesla Model S Refresh with Redesigned Nose and Interior Update Coming Soon (rykter)
http://www.teslarati.com/rumor-tesla-model-s-refresh-nose-interior/

Etter å ha lest følgende artikkel i går fant jeg også ut at leveringen min hadde blitt forskjøvet 1 måned lengre fra mai-tidlig juni til juni-tidlig july. Tenkte da at kanskje denne artikkelen stemte.

Jeg sjekket igjen i dag og da var den endret enda en gang, men til sent i mai-juni altså tidligere enn forrige endring. Noen andre som har hatt lignendene endringer?

Her står det litt om størrre batteripakke også (rykter):
http://www.teslarati.com/tesla-model-s-100-kwh-battery-announcement/

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA