Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vossapark, mulighet for lading?

Startet av KrW, onsdag 20. januar 2016, klokken 12:16

« forrige - neste »

KrW

Sig. 1 sier at hans og sig. 2 blir klargjort for leveranse samtidig. Han mener også at det har gått ut biler til ulike steder som blir klargjort for levering. Finnes noen bilder av utplasserte biler både på TMC, Facebook osv. Noen har hørt datoen 21. desember for sin bil. Kanskje blir flere hundre biler levert før året er omme.

Føler at det er nå vi kan si at de virkelige leveransene av Model X kommer. De måtte bygge sammen noen Founders for å nå datoen de hadde lovt. Sikkert også for å luke ut eventuelle feil/problemer også da.

Nå kan vi glede oss til masse bilder og brukererfaringer trolig neste uke  :D
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

SunSeeker

"Bonnie" på TMC sa akkurat at hun skal hente sin Sig,#2 nå i helgen, så da starter det endelig .....

KrW

Jeg leste akkurat det samme på Facebook nå. Veldig spennende. Hun sa hun kunne fått den litt tidligere, men skulle på en liten flytur. Så nå nå når nr 2 og 2 får sine kommer sikkert en drøss av leveringer. Bonnie er veldig aktiv på TMC og jeg regner med hun deler masse erfaringer og bilder. Hun planlegger også en reise rundt som jeg forstår, hvor alle som vil på ruten skal få komme å ta en titt på bilen.
Model X 90D 2016 solgt
Leaf solgt

KrW

Første bil levert!!!!!!!
Jeg trodde det skulle skje felles for #1 og #2 på søndag ettermiddag i Amerika, men nå er vi igang.
Er på telefonen nå så får ikke lagt ut bilder, men det kommer sikkert etterhvert.
Model X 90D 2016 solgt
Leaf solgt

Djur1

Ser det er vents bak. Har de fått fikset dette på x,slik at bilen ikke dogger ned her oppe i nord?
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

KrW

Ser veldig ut som kanaler under setene her, men trolig er det vel ikke det. Isåfall kunne man kjørt inn ski fra første eller andre seterad da det ikke ville gått å få de inn bakfra om man ikke har veldig bøyelige ski.

Ser dessverre ikke ut til at det har kommet flere autopilotkamera foreløpig. Regner med det er bare ett kamera selv om kanalen ut ser ut til å være delt på midten. Mørkere felt over og lysere felt under. Teleobjektiv over og vidvinkel under?
Model X 90D 2016 solgt
Leaf solgt

satheesh.net

Sitat fra: KrW på lørdag 19. desember 2015, klokken 19:40
Ser veldig ut som kanaler under setene her, men trolig er det vel ikke det. Isåfall kunne man kjørt inn ski fra første eller andre seterad da det ikke ville gått å få de inn bakfra om man ikke har veldig bøyelige ski.

De bilene jeg så på hadde i hvertfall ikke dette. Mulig de finner noen løsninger "down the line", men tror ikke det kommer med det første - dessverre.

KrW

Voksen person i baksetet/tredje rad. Vet ikke hvor lang han er, men han får hvertfall plass under taket.

Update: Han er 188cm.
Model X 90D 2016 solgt
Leaf solgt

KrW

Sitat fra: satheesh.net på lørdag 19. desember 2015, klokken 19:45

De bilene jeg så på hadde i hvertfall ikke dette. Mulig de finner noen løsninger "down the line", men tror ikke det kommer med det første - dessverre.

Dro opp skyggene litt i PS, er jo tydelig at det går inn et par kanaler litt som i Model S RWD i frunken. Mulig de er veldig korte og ikke fører videre inn i bilen. Synes jeg husker å ha sett bilder med noe slags lokk der. Var det like tydelige innhuk da du så bilen Satheesh?
Model X 90D 2016 solgt
Leaf solgt

Diravi

Bildet viser i hvert fall at det er et ganske stort volum under bagasjeromsgulvet bak 3. seterad. Når man i tillegg får plass til herrer på 188 cm på tredje rad så ser det ut til at Model X totalt sett har bedre plass enn for eksempel en Volvo XC90. Bagasjeplassen burde holde for syv personer på weekendtur og seks på langferie, selv om frunken er liten.

2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

hoffa

For slike som meg som ikke har behov for 6 eller 7 seter og kommer til å velge 5 seter, er det planlagt en hattehylleløsning e.l.
Hva med kroker for sikring av last.

P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

satheesh.net

Sitat fra: KrW på lørdag 19. desember 2015, klokken 19:51
Sitat fra: satheesh.net på lørdag 19. desember 2015, klokken 19:45

Dro opp skyggene litt i PS, er jo tydelig at det går inn et par kanaler litt som i Model S RWD i frunken. Mulig de er veldig korte og ikke fører videre inn i bilen. Synes jeg husker å ha sett bilder med noe slags lokk der. Var det like tydelige innhuk da du så bilen Satheesh?

Her har du et bilde jeg tok. Ble dessverre litt kornete. Har gjort den litt lysere og økt kontrast litt også.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA