Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Homelink for Chamberlain Liftmaster rolling code?

Startet av Raftepapp, mandag 18. januar 2016, klokken 22:33

« forrige - neste »

Heimdal-eGolf

Hei
Mye snakk om støy her, men jeg legger ikke merke til viften når jeg kjører. Når jeg parkerer kan jeg høre den, men det virker som den reduserer turtall når bilen står stille. Synes ikke det noe spesielt plagsomt. Kan bekrefte at bilen min blir varm, kjører ofte i shorts også nå på vinteren uten å fryse :)
TM3 reservasjon 1.4.2016
2015 eGolf levert 4.5.2015
2014 eUP overtatt 25.9.2017

Raftepapp

Hadde bilen hos Møller i dag. De fant feil og byttet en sensor av noe slag. På veien hjem var bilen varmere og støyen mye mindre. Hører det selvsagt når den står parkert, men ikke på langt nær så ille som den var.

Ble nesten overbevist her inne på forumet om at det skulle være sånn... Dere andre her som sammenlignet støyen med en feiebil bør kanskje også ta seg en tur på verksted. Støynivået jeg hadde på utsiden var på nivå med en 6KW garasjevarmer på full guffe, nå er det vel mer som en normal radiator.

stefse

Gir vel egentlig blaffen i om det støyer, men om kompressoren ikke utnytter gjennomstrømningen er det bortkastet å vifte gjennom så mye luft
Tesla Model3
VW eGolf - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA