Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Passat GTE

Startet av koveraasen, fredag 15. januar 2016, klokken 14:02

« forrige - neste »

koveraasen

Når jeg spyler frontruten så hender det av og til at frontlyktene også får seg dusj. Det skjer bare av og til, uten at jeg helt har klart å finne noe mønster. Er det noen som vet om dette kan deaktiveres, slik at jeg kun spyler det jeg vil spyle? Jeg fant en innstilling for "komfort spyling" i menyen som jeg deaktiverte. Denne gjorde at det ikke lenger er et automatisk spyle-program hvis jeg kun knepper i spaken, men det ser ikke ut som det gjorde noe til eller fra på frontlyktene. Any idea?

CagmaN

Har du sett om det er forskjell på om kjørelys står på kontra parklys/DRL?
Mener jeg hadde en bil som kun spylte lykter når kjørelys var aktivert.

jkirkebo

Sitat fra: koveraasen på fredag 11. desember 2015, klokken 15:35
Når jeg spyler frontruten så hender det av og til at frontlyktene også får seg dusj. Det skjer bare av og til, uten at jeg helt har klart å finne noe mønster. Er det noen som vet om dette kan deaktiveres, slik at jeg kun spyler det jeg vil spyle? Jeg fant en innstilling for "komfort spyling" i menyen som jeg deaktiverte. Denne gjorde at det ikke lenger er et automatisk spyle-program hvis jeg kun knepper i spaken, men det ser ikke ut som det gjorde noe til eller fra på frontlyktene. Any idea?

På Touranen vi hadde sto det at lyktene ble spylt ved hver 5.spyling. Virker som det er slik på Leafen vår også. Kan godt hende det er tilsvarende på Mitsubishi?
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA