Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endrede parkeringstider Oslo

Startet av mthns, torsdag 14. januar 2016, klokken 23:42

« forrige - neste »

mthns

Hei.

Hentet bilen min igår og skulle registrere meg på car net. Men sliter med å koble meg på hotspot nett tilgang på bilen. Bilen finner mobilen og signalstyrken er på topp, men det er grået ut og går ikke ann å velge den. Er det noen som har opplevd dette?

Litt kjedelig da jeg trenger å koble til med hotspot for å kunne skrive inn koden jeg fikk fra car net. Håper noen kan hjelpe meg

TomR

Hei

Kan dessverre ikke hjelpe men kan komme med litt sympati. For heller ikke til å koble til noe som helst dessverre
Fetsund. Venter på levering av e-Golf NightBlue

golfie

Du hjelper ingenting å koble deg til HotSpot....du får registrert deg men hjelper lite da det er en feil i SIMkort-modulen for biler produsert etter uke 45. Så du får ikke kontkat med bilen i CarNet, hverken på nett eller mobil. Møller sier at de jobber med saken og jeg avventer nærmere informasjon.

NB: Som sagt får du registrert deg og Guide & Inform bil da virke, men ikke selve Car-Net. Hvis du ønsker å koble deg opp mot Hotspot må du først velg WiFi i menyen (går ikke via CarNet-menyen).

widowmaker

Hei du!  Jeg hentet min Golf på mandag, og slet med det samme som deg.  Bilen fant iphonen min, men den var grået ut.  Løsningen ble at jeg gikk inn på WLAN innstillinger og ba den søke uten sikkerhet (dvs WPA2 etc...)  Når jeg så søkte på nytt, var ikke iphonen grået ut lenger, og vips, den koblet seg fint til Car-Net.  Funker som f.... på min, men foreløpig på jeg gå veien om WLAN innstillingen hver gang jeg skal koble den til nett.

mthns

NYDELIG! Takk skal du ha!! funka med wlan... ;)

golfie

Sitat fra: mthns på torsdag 10. desember 2015, klokken 21:21
NYDELIG! Takk skal du ha!! funka med wlan... ;)
Hva funket? Å registrere Car-Net fungerte fin hos meg også, men Car-Net er like full ute av drift og ikke tilgjengelig fra PC eller App. Virker det med deg? Evt. andre fra produke 45 og senere som har Car-Net som fungerer?

hemi

car-net virker hos meg  min er vel uke 47

mthns

Car net virker helt feilfritt hos meg og. Har du prøvd å stille inn lading og klima på selve bilen? Sjekk om det virker uten problemer. Det eneste jeg sliter med er at bilen ikke slipper tak i ladekabel.  Har dere samme problemet?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA