Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Slå av varmen, men ha på vifte og AC? Noen interesse for en plug&play løsning?

Startet av KrW, torsdag 14. januar 2016, klokken 22:36

« forrige - neste »

satheesh.net

Sitat fra: cstromme på torsdag 21. januar 2016, klokken 10:11
Nei, jeg tenker bare at hvis man ikke har setene nede hele tiden så vil man ikke ha en gummimatte som dekker hele området når man legger ned baksetene.

Skjønner og er enig. Kanskje det kan være en idé å bruke festebrakettene til å sette fast mattene? Eller med borrelås på ryggen til 3.seterad? På den måten vil matten kunne holde seg på plass selv om setene er oppreist eller liggende. (Det er da en forutsetning at mattene er fleksible nok til dette formålet vel og merke.)

Dette er i hvertfall det jeg har tenkt å få til (på et eller annet vis). ;)

cstromme

Sitat fra: satheesh.net på torsdag 21. januar 2016, klokken 10:22
Sitat fra: cstromme på torsdag 21. januar 2016, klokken 10:11
Nei, jeg tenker bare at hvis man ikke har setene nede hele tiden så vil man ikke ha en gummimatte som dekker hele området når man legger ned baksetene.

Skjønner og er enig. Kanskje det kan være en idé å bruke festebrakettene til å sette fast mattene? Eller med borrelås på ryggen til 3.seterad? På den måten vil matten kunne holde seg på plass selv om setene er oppreist eller liggende. (Det er da en forutsetning at mattene er fleksible nok til dette formålet vel og merke.)

Dette er i hvertfall det jeg har tenkt å få til (på et eller annet vis). ;)

Ikke så dum ide.

Lurte selv på om vi skulle få tak i en litt fleksibel matte som vi kunne rullet sammen og lagt nede i fotbrønnen. Denne var vel større enn i Model S?
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Salvesen

Får X automatisk lukking/åpning av frunk? Ellers blir vell setene liggende nede konstant for å ha plass til noe bak der. Jeg bruker iallefall aldri frunk pga det er 100 ganger lettere å åpne bak.
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

Havebigfun

Salvesen

Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA