Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 6 - eller 7-seter?

Startet av Torodd Stangeland, onsdag 13. januar 2016, klokken 12:06

« forrige - neste »

gamer73

skal jammen bli spennende å lese erfaringene dine:) Jeg har veeeeldig lyst på ny EL-sykkel....men men sykler nå rundt på min elektriske 2012 trek navigator så lenge;)

Olatho

Har NuVinci, men ikke rem.  Må si jeg er fascinert (og imponert) over giret.
Det eneste jeg savner er litt større utveksling på det tyngste.  Har foreløpig bare brukt det i et par dager, så jeg har ingen erfaring med driftssikkerhet osv, men siden det jo beveger seg trinnløst blir det jo vesentlig mindre slitasje på blant annet kjedet enn med et tradisjonelt gir.

elbikefun

Har hatt en Grace MX med reimdrift og NuVinci N360 tre år/ begynner på 4. året nå.
Veldig fornøyd med både reimdriften og giret. Den trinnløse giringen som kan skiftes også under tråkk er fenomenal. Savner ikke "automatgir"; men sikkert fint det også. Reimdriften gjør bruk og vedlikeholdet mer behagelig.
-Elsykkel
-Sykkel-varehenger med motor og batteripakke

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA