Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Endelig kom Spotify

Startet av Guybrush, søndag 10. januar 2016, klokken 15:06

« forrige - neste »

iOnas

Jeg har kjøpt Biltemas "dyreste" bagasjeromsmatte (ca 360 kroner), mens jeg venter på at Tesla får den originale på lager. Tips: styr unna! Biltema matten lukter så ille at den ikke kan brukes. Har hatt den til lufting i garasjen en uke i håp om lukten gir seg, med det resultat at det nesten ikke går an å oppholde seg i garasjen.

rsomby

Jeg ville returnert den til biltema asap. det kan da umulig være slik den skal oppleves.

kjellsve

Jeg fikk anbefalt billig matte fra Jula (299,-). Med tanke på utlufting ligger den nå på gulv i yttergang. Minimalt med gummilukt så langt. Regner med å skjære den til og legge i bagasjerommet om noen dager.

Virker som en solid matte med god friksjon slik at ting ligger i ro.

http://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/innvendig-bilstyling/bilmatter/bagasjeromsmatte-606018/
TMS85D - juni 2015

GOS

Sitat fra: kjellsve på tirsdag 08. desember 2015, klokken 10:31
Jeg fikk anbefalt billig matte fra Jula (299,-). Med tanke på utlufting ligger den nå på gulv i yttergang. Minimalt med gummilukt så langt. Regner med å skjære den til og legge i bagasjerommet om noen dager.

Virker som en solid matte med god friksjon slik at ting ligger i ro.

http://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/innvendig-bilstyling/bilmatter/bagasjeromsmatte-606018/

Dette er antagelig den jeg har hatt i 1 1/2 år og den har fungert veldig ba. Lukten forsvant nesten med en gang.
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

rsomby

Jeg kjøpte en slik jula-matte da tesla ikke hadde matter klar da jeg fikk bilen, og den passer ganske bra, jeg har ikke tilpasset den, den er litt brettet under på høyresiden og på venstresiden så ligger den delvis ned i rommet inn mot veggen, har funket fint sålangt og jeg har ikke stresset med å skaffe meg en dyr orginal :-)

Muffinman

Har Jula-matten i ene bilen, og den kan anbefales om man ikke trenger en skålmatte.  Men kjøpte rimeligste Biltema-matte nå i høst, og den stinker grusomt. Blir gradvis bedre etterhvert som dagene går, men dette er ikke bra. I tillegg vil den ikke slutte å rulle seg sammen på sidene til tross for at den har ligget med motsatt spenn over flere netter. Et produkt som mangler den mest grunnleggende basiskvaliteten.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA