Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Sølv eller grå turbinfelger?

Startet av opelgt, søndag 10. januar 2016, klokken 13:57

« forrige - neste »

opelgt

Har 2012 leaf,og benytter carwings og leaf manager med asia router, skulle koble meg til You +nissan idag for og se om det var noe endring..dvs om jeg fikk opp batterisatatus etc her....men fikk ikke logget inn,fikk bare opp en avtale med nissan blabla og bekjed om å registrere kjøretøyet,skjer det noe nå?
Gikk bare ut igjen da jeg ikke orket noe kluss med eksisterende kontoer.

opelgt

Ser det er 15 som har lest dette nå,kommer dere inn på siden.....

medic.66

Spør du om vi kommer inn på You+Nissan? Jeg kommer inn uten problem idag.
Evje

Hvit Leaf Tekna, levert 31. mars 2014.

Hvit Volvo V90 CC 18 modell til langtursbil og trekking av tilhenger.

leafnor

Siden aksepterer bruker/passordet mitt, men havner på brukervilkår. Et eller annet hikker, og det har det gjor før også før det plutselig virker.
Leaf 2012/Aug 160.000 km

kodalse

Jeg kommer inn akkurat slik det har vært før.
Trondheim
HAIBIKE Sduro HardNine 4.0 - 2017, Model 3 RN107XXXXXX, Nissan Leaf 2012 - Webasto bensinvarmer 2015, Saxo 97 Li batteri  - 2013, Ecoride elsykkel    - 2012

sjossang

Kommer også inn på brukervilkårene når jeg går fra http://www.nissan.no/NO/no/YouPlus.html

http://www.nissan.no/NO/no/YouPlus/register/termsOfServices.html

Satser på at Nissan jobber med den nye løsningen: Nissan Connect EV
Tesla Model S 75D, (sept. '17)

sjossang

Kommer fortsatt ikke inn. Andre med samme problem?

CarWings/LeafLink ser ut til å fungere, så det er ingen krise.
Tesla Model S 75D, (sept. '17)

Electrix

Carwings ser ut til å fungere fint i appen, men jeg klarer heller ikke å logge inn på nettsidene deres. Både pålogging på You+nissan og Carwings sender meg til en side med vilkår, men ingen knapp for aksept eller noe slikt.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

opelgt

leaf manager funker fjell ;) og synker carwings.
You +nissan derimot sender meg fortsatt bare til en eller annen brukergodkjenning.....

opelgt

Nå kommer jeg inn på You + nissan igjen.Men ingen endringer er gjort,dvs ikke noen fart i funksjonene som ligger der,med tanke på klima,batteri etc.
Får håpe det blir en åpenbaring snart.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA