Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Turrapport: Bergen-Hønefoss t/r E134 og RV7 på vintertid

Startet av zoddas, lørdag 09. januar 2016, klokken 08:49

« forrige - neste »

zoddas

Vet det er en mager trøst for alle her inne som beskriver sine Car-net problemer, men hos meg fungerer den faktisk helt utmerket! Logger meg på daglig enten fra ios-app eller fra web. I den måneden jeg har hatt bilen, tror jeg nesten ikke jeg har et eneste feilslag, selv om det skal bemerkes at det tar ca. et halvminutt for oppdateringen å gå gjennom.
Jeg kommer helt sikkert til å forlenge avtalen om fortsettelsen blir like bra.

Cirrisky

Det å gi kommandoer til bilen funker nesten alltid.
Det som nesten aldri funker for min del, er å oppdatere ladestatus. F.eks se hvor mange km du har på batteriet nå, og hvor lenge lading man har igjen, funker skjeldent.

Reven

Trur det kan vera litt avhengig av kva server de er på. Har 2016-modell e-Golf, og då me henta ut bilen i slutten av september, sa forhandlaren at 2016-modellane var på ein ny og meir stabil server. Me hadde bittelitt ugreie i med ustabil app heilt i starten, men så har alt berre vore fryd og gammen. :-)
2016 VW e-Golf med varmepumpe og ymse anna
2015 VW Passat Alltrack

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA