Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er maks effekt å lade eGolf med hjemme?

Startet av boxer72, fredag 08. januar 2016, klokken 23:21

« forrige - neste »

StigH

Hos meg bruker de Cub sensor aid. Alt er trådløst overført. Nå i dag fikk jeg det 3 settet som kaltes Cub Snap-On der det mest synlige visuelt er at ventilstamme er i tradisjonell gummi men dette fungerer heller ikke.

De ringte leverandører til og med til en i Sverige som drev med dette. Bestilt opp nye sensor sett ekspress over natten for å få fortgang i det. Har også koblet seg inn med ODB for å pare de på nytt mot bilen og gi blaffen i kloning bare for å få det til å virke. Fungerer heller ikke.

Dekkbutikken begynner nå å ha brukt mye ressurser på dette så er nok tidspørsmål før de kaster inn håndkle uansett. Begynner selv å lure på om jeg bare skal gi blaffen så får det bare lyse til jeg selger bilen så får eventuelt en annen drive med dette om det er interessant. Regner med det slukker uansett når sommerhjula går på igjen.

Har brukt mange nok timer for å kødde med dette nå og kjørt mange bortkastede mil for å teste etterpå. 
BMW i3 2015 60Ah Cappariweiss, suite. Kjøpt 19.05.17. Levert 25.05.17
Tidligere biler:
2015 Zoe Intens Easy charge
2013 Skoda Fabia Monte Carlo 1.2TSI
2011 Skoda Fabia 1.6D
2007 Toyota Yaris 1.4D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA