Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjørestrekning på en lading

Startet av larsk, torsdag 07. januar 2016, klokken 21:37

« forrige - neste »

larsk

EN lader som tar Chademo??
Den ved travbanen/Jarlsberg i Tønsberg??
Seriøst???

Hadde forventet etpar muligheter i umiddelbar nærhet til Horten-Moss fergen, men nei....
På Moss-siden er det jo en hel bråte med ladere - tommel opp  :D

Men Tønsberg! HALLO!?!??! På tide å våkne??

Ser at Larvik er enda værre, men dit kjører jeg aldri, så det skal jeg forbigå i stillhet :D

2015 Mitsubishi i-Miev
Elektrisk motorsag
Elektrisk tannbørste

Gliderman

For å gjøre det enklere:
Holmestrand har en universal hurtiglader på Kiwi, Kleivbrottet og en på Statoil ved E18
Som trådstarter skriver er det en chademo ved travbanen i Tønsberg. Neste er Foksrød ved siden av Shell. Så er det en på vei inn mot Sandefjord, ved Kiwi Moveien.
En hurtiglader i sentrum av Horten, gjerne ved fergeleiet ville være topp. Tror dog ikke Bastø Fosen sponser en her.
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

3irikur

Sitat fra: v-i-c på onsdag 02. desember 2015, klokken 15:55
Her er en oversikt muligens ikke helt komplett

*snip*

Så er det en Kiwi butikk ved Sandefjord som har AC43kW
(Ja den har også noe tilbud til de som trenger DC-ladning)

*snip*

:) :) Kanskje burde det være noen AC22kW eller AC43kW punkter bå kaien i Horten ta kontakt med ferjeselskapet og spør om de kan sette opp noe!!  :) :)

Trådstarter har bedt om informasjon om chademo, slutt å pushe Den Gamle Franske Standard på folk som ikke trenger det.

Sitat fra: Gliderman på onsdag 02. desember 2015, klokken 16:03
For å gjøre det enklere:
Holmestrand har en universal hurtiglader på Kiwi, Kleivbrottet og en på Statoil ved E18
Som trådstarter skriver er det en chademo ved travbanen i Tønsberg. Neste er Foksrød ved siden av Shell. Så er det en på vei inn mot Sandefjord, ved Kiwi Moveien.
En hurtiglader i sentrum av Horten, gjerne ved fergeleiet ville være topp. Tror dog ikke Bastø Fosen sponser en her.

Er flere kiwi-butikker i byen, det er vel mer trolig at de kunne tenke seg en lader. Jeg har dog ikke så mye tro på det heller med det første...
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

MortenRA

Når det nevnes Kiwi og Horten, så ville det vært ideelt for Kiwi Borre eller Grønligata, slik jeg ser det fra kartet. Det er et stort savn etter en lader i umiddelbar nærhet til fergeleiet i Horten, da en ikke alltid har tid til å lade i Moss før avgang f.eks. Gud veit hvor mange ferger jeg har stått over pga manglende lader i Horten...!
Tesla Model S 75D - Soon to come

eivhelle

Jeg vil tro at Statoil stasjonen på Kopstad er en meget god kandidat når Grønn kontakt skal sette opp 50 nye ladestasjoner.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA