Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Priser service i3

Startet av kjølholdt, mandag 04. januar 2016, klokken 20:59

« forrige - neste »

TRM

Sitat fra: Powerflux på onsdag 02. desember 2015, klokken 19:49
Sitat fra: Dag A. på onsdag 02. desember 2015, klokken 12:41
Hos meg er det enkelt:
Enten forholder de seg til mine regler (uten protester) eller så er det transport på eget initiativ.   
Om det blir apostlenes hester eller noe annet er revnende likegyldig for mitt vedkommende.
Og hvis regelen er at bagasjen går i trunk, så går bagasjen i trunk.

Protester og det blir pakning på, ut å gå  :)

Fullstendig enig med siste taler  ;D
Pakning på, ut å gå - gjelder det småbarn under 5 år, på bilturer på 7-8 timer?

Ungene våre har fått spise og drikke i alle våre biler, på alle våre langturer. Har vært mye søl og rot, men ikke et eneste uhell har skapt varige skader på bilen.

For min del gjelder det å forberede bilen på at det kommer unger inn, fremfor å forberede ungene på at de skal på en 7-8 timers lang biltur uten mat og drikke.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Ljosdal

Har selv kjørt Norge - Frankriket med unger i bilen. Litt måteholden på is og kliss, men mat og chips går fint.. Er bare å støvsuge bilen..

Er liksom ikke fangetransport heller!
Svart P85 Signature #88

turfsurf

Vann og tørr mat som ikke smuler går fint i bilen. Melkeprodukter er bannlyst og søtsaker strengt regulert.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Sirup

Sitat fra: pej på tirsdag 01. desember 2015, klokken 22:48
Er ikke en bil til å brukes?

Jeg har sett årsgamle biler som har sett ut som sarv og jeg har sett urestaurerte eneiers veteranbiler som ser ut som om de kommer rett fra fabrikken.
Biler er til for å brukes, men med litt omtanke og forsiktighet kan man både bruke bilen og holde den fin.
VW e-Golf
Tesla Model X75

Toonster

Det er jo en bil som er laget for å transportere mennesker, gjerne over lengre distanser - da må man kunne innta mat og drikke.

Søler man, er det 0 problem å rydde/vaske og holde bilen like fin som da den var ny.

Trenger ikke skape et problem som strengt tatt ikke er der, om man bare tar vare på tingene sine :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA