Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ingen feil/problemer

Startet av Tomm, søndag 03. januar 2016, klokken 23:54

« forrige - neste »

Tomm

Hei
Skulle byttet lyspærer i midtkonsollen på min nye Think City 2011 modell
Men turde ikke ta for mye i, under første forsøk på demontering, hva er prosedyren der for å demontere.
Gjelder hovedsaklig lys i varmapparat men fint med en beskrivelse på alt så man kan det når det er behov :)

Takk

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

edybvik

Start med å ta av girstang plastdekselet (skinn) og løsne de 3 skruene. Da får du tatt av toppdekselet når du har girstangen i E. Løsne 2 skruer under det blanke hoveddekselet ( 1 på hver side) dra dekselet litt ned så frontrute varmer og nødblink bryterne går klar og dekselet kommer ut/glir ut. Da kommer nye skruer til syne for feste av dekselsel til midtkonoll og videre oppover mot pærene dine i bryterne.

mohpet

Er det noen som har skiftet pærene bak varmeanlegg dreiebryterne? Er dette komplisert og/eller tidkrevende?
Ene pæren går av og på og dette har jeg levd med da jeg kan dunke litt i bryteren om den går av, men nå er andre pæren gått helt.
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA